Spring naar bijdragen

Terradesk - Luchtreis op internet


Aanbevolen berichten

Ja die is ook heel aardig. Kennelijk zijn deze foto's in de winter genomen want ze vertonen in vergelijking met Terradesk Fly weinig uitgegroeid groen. Kwa details zijn ze vergelijkbaar., als ik het even snel bekijk.

Jammer is het dat het zo duur is om niet-gewatermerkte digitale beelden te verkrijgen bij Aerogrid. Bij Terradesk kan je simpel kostenloos snapshots maken.

Mijn huis staat er toch echt zomers bij. We zitten in de tuin, de bomen zijn groen en de parasollen bloeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja die is ook heel aardig. Kennelijk zijn deze foto's in de winter genomen want ze vertonen in vergelijking met Terradesk Fly weinig uitgegroeid groen. Kwa details zijn ze vergelijkbaar., als ik het even snel bekijk.

Jammer is het dat het zo duur is om niet-gewatermerkte digitale beelden te verkrijgen bij Aerogrid. Bij Terradesk kan je simpel kostenloos snapshots maken.

Mijn huis staat er toch echt zomers bij. We zitten in de tuin, de bomen zijn groen en de parasollen bloeien.

Dit linkje was al een keer eerderc genoemd op het forum.

 

Ronald, je kunt zlefs het beugelflesje zien :) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet erg recente beelden. Minstens 4 a 5 jaar oud. Deze wijk staat er namelijk alweer een tijdje en een stukje verderop zijn ze nu alweer aan het bouwen.

 

tot cache,

team Wij Drie :)

 

edit: linkje lijkt niet te werken. Ik bedoel een andere bouwput. Maar mijn stelling blijft dat het oude foto's zijn.

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...