Spring naar bijdragen
  • 0

Unlock cityselect v6

Vraag

Geplaatst

Dit is het probleem ik wil 2 gps units voor City Select V6 laten registreren.Moet dit

onder de zelfde naam, of mag dit onder twee verschillende namen.Dus als je de

2 units onder twee verschillende namen hebt geregistreedt bij Garmin.

;):P:eek:

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Je meldt eerst de eerste aan, met de customer code. Vult je serienummer van de eerste GPS in en noteert de unlock code (alhoewel je die ook per mail nog krijgt, als je een geldig mailadres invult). Daarna doe je hetzelfde maar nu als returning customer wil je een additonal unit unlocken. Weer (2e) serienummer invullen en klaar.

Enige eis van Garmin: beide GPS'en moeten van dezelfde eigenaar zijn.

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Ze zijn van de zelfde eigenaar ,maar ze zijn onder twee verschillende namen

geregisteerd bij garmin (De GPS unit dus)

Ik wil dus city Select kopen maar kan ik nu wel voor beide de software unlocken.

Want checkt Garmin wel of de GPS serienummers op 1 naam staan.

;):P

bewerkt door Mannie
  • 0
Geplaatst

Of Garmin dat checkt weet ik niet, maar het zal kunnen opvallen. Maar als ze beide eigendom van 1 persoon/gezin zijn, moet dat geen probleem zijn. Je geweten is zuiver, tenslotte. :thumbup:

• 0
Geplaatst

Nee hoor. Want Garmin is erg redelijk normaal gesproken. Als jij dus redelijkerwijs kunt aantonen dat beide GPS'en van jou zijn, zal Garmin zelfs bij twijfel je het voordeel gunnen.

/me denkt dat er in de praktijk niet gecontroleerd wordt trouwens... :thumbup:

• 0
Geplaatst (bewerkt)
Nee hoor. Want Garmin is erg redelijk normaal gesproken. Als jij dus redelijkerwijs kunt aantonen dat beide GPS'en van jou zijn, zal Garmin zelfs bij twijfel je het voordeel gunnen.

Dat denk ik ook. Ik zou in het voorkomende geval gewoon even een mailtje sturen en de situatie uitleggen.

Dan komt het vast goed.

bewerkt door Peetee
  • 0
Geplaatst

Vorig jaar heb ik mijn 60C opgestuurd naar Garmin omdat deze het niet meer deed. Daarna heb ik een splinternieuwe 60C gekregen van Garmin. Om City Select weer te kunnen gebruiken heb ik niet de 2e unlock code hoeven te gebruiken. Ik had expliciet aangegeven dat ik City Select voor 2 GPS'en wilde gebruiken nadat ik de nieuwe GPS ontving. Van Garmin heb ik daarna een "verse" unlock code gekregen waarmee ik City Select weer voor 2 GPS'en kan gebruiken :beerchug:

• 0
Geplaatst
Vorig jaar heb ik mijn 60C opgestuurd naar Garmin omdat deze het niet meer deed. Daarna heb ik een splinternieuwe 60C gekregen van Garmin. Om City Select weer te kunnen gebruiken heb ik niet de 2e unlock code hoeven te gebruiken. Ik had expliciet aangegeven dat ik City Select voor 2 GPS'en wilde gebruiken nadat ik de nieuwe GPS ontving. Van Garmin heb ik daarna een "verse" unlock code gekregen waarmee ik City Select weer voor 2 GPS'en kan gebruiken  :beerchug:

En zo hoort het ook en zo is het ook bedoeld.

De 2e unlockcode is zoals gezegd voor dezelfde eigenaar. Deze hoeft geen 2 GPSr(eceiver) te hebben. De 2e code is ervoor als je een andere GPSr aanschaft, dan is je "oude" software niet gelijk rijp voor de vuilnisbak, maar nog eenmalig te gebruiken.

Ik denk dat ze bij Garmin er vanuit gaan dat je sneller van GPSr veranderd dan van software.

Wegens kostenbesparingen is het licht aan het eind van de tunnel uitgedaan.

• 0
Gast michelheemskerk
Geplaatst

Hallo,

Je bent dus echt verplicht om "dure" software te kopen?

Ik heb Cityselcect gedownload en via interent een unlock code gevonden.

Ik heb nog geen GPS apparaat, maar ga er wel een aanschaffen.

Kan ik deze zonder problemen aansluiten? of werkt mij city select nu met de GPSMAP60CS die ik wil kopen?

Groeten

Michel

• 0
Geplaatst (bewerkt)
Hallo,

Je bent dus echt verplicht om "dure" software te kopen?

Ik heb Cityselcect gedownload en via interent een unlock code gevonden.

Ik heb nog geen GPS apparaat, maar ga er wel een aanschaffen.

Kan ik deze zonder problemen aansluiten? of werkt mij city select nu met de GPSMAP60CS die ik wil kopen?

Groeten

Michel

Ik zou voordat ik een GPS zou gaan aanschaffen, eerst maar eens nog een keer de forumregels gaan lezen.

Het schijnt dat je op 3 juni het niet goed gedaan hebt.

Het is niet toegestaan om over illegale softare te praten hier op het forum. Ievens is het niet toegestaan hier te vermelden hoe je er aan kunt komen.

Bij deze heb je heb je een officiële waarschuwing. Een 2e waarschuwing zal er niet zijn. Een volgende keer de regels overtreden zal resulteren in een verbanning.

Topic bij deze gesloten.

bewerkt door Kruimeldief
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...