Tornado Bram Geplaatst 31 december 2004 Geplaatst 31 december 2004 Ik weet niet of je geïnteresseerd bent in restanten van de "Koude Oorlog", maar zo ja, dan is Op Wacht ... misschien ook een leuke. en die is echt bijzonder aan te bevelen
pa3fus Geplaatst 31 december 2004 Geplaatst 31 december 2004 Zuid oostelijk van Leusden kun je ook nog wat vinden. Er lag een cache, maar deze is gearchiveerd. Kijk maar eens op : De bunker, Leusden. Via Antlantikwall website kun je flink wat info vinden. Let ook even op de foto's welke je kunt zien van het museum Raversijde, in de duinen net even ten zuiden van Oostende (, zomers zeker een bezoekje waard met in het museum voor iedereen een electronische draagbaar gidsapparaat met informatie per object. Oostende Groeten Jan-Willem.
mvs "Team Pooh" Geplaatst 31 december 2004 Geplaatst 31 december 2004 Wij hebben net een paar dagen geleden Vesting in Hellevoetssluis gedaan. Ook een aanrader.
Nickx Geplaatst 1 januari 2005 Auteur Geplaatst 1 januari 2005 Bedankt voor de vele reacties voorlopig kan ik weer vooruit. Het zijn er toch meer dan dat ik dacht... Ik heb nu gelopen: - Dikhuid (heel leuk) - Hold Your Horses (geen idee wat voor gebouw het is, waarschijnlijk iets van een waterput ofzo) Op naar de volgende. Nickx
Gast KiteGuy Geplaatst 6 januari 2005 Geplaatst 6 januari 2005 Don´t know if I read it right, but here is a bunker Cache in Den Helder. One I still want to make if I am in the area again De Stelling
Reintje de Vos † Geplaatst 6 januari 2005 Geplaatst 6 januari 2005 Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik vond Brug 2 heel verrassend. Blijkbaar vroegen bij geschiedenisles niet zitten opletten.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 6 januari 2005 Geplaatst 6 januari 2005 Bedankt voor de vele reacties voorlopig kan ik weer vooruit.Het zijn er toch meer dan dat ik dacht... Ik heb nu gelopen: - Dikhuid (heel leuk) - Hold Your Horses (geen idee wat voor gebouw het is, waarschijnlijk iets van een waterput ofzo) Op naar de volgende. Nickx Hold Your Horses is een deel van de oude Atlantikwall.
JandeBeHanger Geplaatst 7 januari 2005 Geplaatst 7 januari 2005 (bewerkt) Blijkbaar vroegen bij geschiedenisles niet zitten opletten.<{POST_SNAPBACK}> Tijdens jouw schooltijd was die IJssellinie nog niet echt geschiedenis.De IJssellinie was tesamen met verdedigingswerken bij Kornwerderzand en Den Oever de laatste statische verdedigingslinie in Nederland. De kazematten bij Kornwerderzand en Den Oever zijn nog van voor WO2. www.forten.info, ga dan bij catalogus kijken! 7 januari 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Nico Bartels Geplaatst 20 januari 2005 Geplaatst 20 januari 2005 En als je dan een verdedigingswerk gevonden hebt kun je -->deze<-- ook nog loggen. <{POST_SNAPBACK}> Helaas, deze is een paar dagen geleden uit de roulatie genomen: This cache has been archived, but is available for viewing for archival purposes. This cache is temporarily unavailable. Read the logs below to read the status for this cache. Ik zie zo snel geen reden waarom een locationless cache uit de roulatie genomen zou moeten worden. Nog lang niet alle forten staan er in.. Nico.
Aanbevolen berichten