Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb ik weer!!!!!

Ben bezig met het dieper leggen van de cache, toen plots uit het niets 2 mannen voor me staan.

Wat ik wel niet aan het doen ben.

Ik reik de eerste man de hand om mij zelf voor te stellen, daar ik inmiddels gezien had dat deze van SBB was, maar mijn hand wordt niet geaccepteerd (ik voelde mij net Min. Verdonk ) :eek:

Meteen hoog van de toren blazend jij krijgt een verbaal want je mag hier niet komen.

Oh en waarom dan wel niet was mijn antwoord, met een grote grijns op mijn gezicht. :D

Ik dacht kat in het bakkie, want ik heb toestemming van SBB voor het plaatsen van de cache op deze plek. (aan het einde van een pad)

Dit is privé grond!!! En voor het afwijken van de paden. Klopt ongeveer 2 meter zeg ik er ook nog bij. Vond hij ook al niet leuk.

En ook nog op Duits grondgebied,dus niet SBB

Dus ik vertel hem dat ik een goedkeuring heb van de boswachter van SBB.

Daar heb ik niets mee te maken want ik weet hier niets van, zei hij(Hij is ook boswachter van SBB)

En alleen toestemming van SBB is niet voldoende.

Dus ik meteen er achteraan had ik het ook aan de Koningin moeten vragen. :blush:

Nee maar wel aan de gemeente zei nr 2 Hij was een politieagent

En ik was veel verder van het pad want ik moest op de grote paden blijven,ongeveer 200 meter verderop.

Hij begon mij behoorlijk op mijn zenuwen te werken en ik vroeg hem dan ook wat moet dit dan voorstellen een snelweg?

Dit is geen pad maar een wildwissel.(Van ruim 2 mtr breed ) vroeg ik.

Toen de 2de man het door had dat ik het zat was nam hij het over van de SBB ook hij stelde zich niet voor.

Ja jij krijgt een verbaal hier en verbaal daar, Inmiddels had ik er al een stuk of 6 te pakken.

Maar ik weer in discussie met hem, mijn beste man wat is dit, dit is in mijn wereld een PAD.

Nee dit was geen pad want dit was gemaakt door wandelaars en mountainbikers.

Dus omdat het door deze groep gemaakt is is het geen pad?

Daar kreeg ik eigenlijk geen antwoord op.

Hoe nu vereder vroeg ik,want ik had toch wel iets beter te doen dan hier mijn tijd te verdoen.

Nou ze gingen er mee aan de slag.

En de SBB boswachter moet met mij contact opnemen om dit op te lossen...

Maar dat dit hier niet kon dat was voor de heren wel duidelijk.

Ze keurde het volledig af.

Dus ik wacht maar af tot ik wat hoor.

Om deze cache gaat het.

Let op de onderste regel in de tekst,deze moest ik er in zetten van de Boswachter.

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCHMKY

Thira en Candor

Geplaatst
Let op de onderste regel in de tekst,deze moest ik er in zetten van de Boswachter.

HAVE FUN!!!!

:eek: Toch leuk dat hij dat wenst?

Maar alles is nu in kannen en kruiken/

ZC :blush:

Geplaatst

HAVE FUN!!!!

:) Toch leuk dat hij dat wenst?

Maar alles is nu in kannen en kruiken/

ZC :eek:

Nee :blush: ik ben bang dat het ver weg is van alle kannen en kruiken!!!!

:cry: Dat is niet zo leuk.. je kan de boswacher die toestemming heeft

gegeven niet even naar deze meneer laten bellen?

Waren zeker 2 mensen die zich verveelde aan het einde van het jaar?

Ik wens jullie in ieder geval VEEL succes!

ZC :D

Geplaatst
Dus daarom zij deze 2 natuurlijk het bos in gestuurd. :blush:

Men had ze beter met een kluitje in het riet kunnen sturen. :eek:

Er is nogal wat mis met die cache van jullie. En op Duits grondgebied en van de paden die geen paden zijn en dus te ver van een echt pad en toestemming van de verkeerde boswachter en dan ineens ook nog toestemming nodig van de Gemeente? Gaat de gemeente ook al over het gebied van de SBB?

En dan het allerleukste... waar bemoeien die gasten zich mee? Als het op Duits grondgebied is hebben ze er maar weg te blijven en hebben ze je daar niets over te vertellen. Het waren toch geen VoPo's?

Idioten zijn het.

GRTZ

Kruimel_tr_2.gif

Geplaatst

Het aller mooiste is dat 99% van de route over duits grondgebied loopt. :blush:

En wat die vopo's betreft ik was me eigenlijk al af aan het vragen waarom die laarzen zo goed gepoetst waren. :cry:

Maar ik heb de boswachter die hem toen heeft goedgekeurd een meel gestuurd met dit hele verhaal.

Dus ik wacht maar even af voor ik hier echte acties op neem.

Want ik wil het nog niet zo hard spelen, anders moet ik hem zeker verplaatsen.

Als hij al niet verplaatst wod door die twee?????? :eek::D

Peter

Geplaatst

Gefeliciteerd Thira en Candor.

Welkom in de club van mensen-die-netjes-alles-geregeld-hebben-met-SBB-maar-toch-van-een-koude-kermis-thuiskomen.

Misschien kunnen enkele forumleden wel een mooie sticker voor ons ontwerpen.

Neem eerst een :blush: daarna gaan we de formaliteiten wel even doorspreken.

:eek:

Geplaatst
Dus ik wacht maar even af voor ik hier echte acties op neem.

Want ik wil het nog niet zo hard spelen, anders moet ik hem zeker verplaatsen.

Als je het hard speelt trek je tich aan het korste eind. Gewoon even afwachten hoe "die ander" er op reageert.

Als hij al niet verplaatst wod door die twee?????? :blush:  :eek:

Tja, dat is nu net een van de acties waarbij je als reactie het hard zou kunnen gaan spelen. Dan kunnen ze de pot op en dan gaat het erom wie de langste adem heeft. Ook al moet je er dagelijks een plastic doosje met een pen en een papiertje er neerleggen :D

GRTZ

Kruimel_tr_2.gif

Geplaatst
:D

daar gaan nu (onze)??(hun)!! harde afspaken  :blush:  :eek:

zie dit draadje

http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=2454

Als je doeld op het begraven van de cache kan ik je geruststellen, ook het ingraven van de cache was een deel van de toen gemaakte afspraak.

En het gat in de grond is maar eenmalig, want er is een kistje met deksel geplaatst(vandaag) waar de echte cache in staat.

Geplaatst

Dit verhaal is voor mij weer DE reden dat ik weiger om nog langer goedkeuring voor mijn caches te vragen. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat oneindig bureaucratisch gezemel heb ik er niet voor over. Want al heb je een papiertje/mondelinge toezegging dat het mag, dan heb je nog niks.

Mijn caches zullen dus altijd op een plek in de marge liggen; onduidelijk van wie de grond is. Wordt de cache door de approver afgekeurd? Pech! Dan maar geen cache want dat is de consequentie van mijn activiteit. Maar het scheelt me bergen met tijd en frustratie voor wat betreft mailen, bellen, brieven, leges, uitleggen, verkeerde afdeling, weer mailen, weer bellen, weer uitleggen etc.

We verprutsen onze eigen hobby met die Amerikaanse hypocrytische regels. Was ook een spreekwoord over; iets met honden en slapen. Maar goed, de regels zijn nu eenmaal zo als ze nu op gc.com staan. Het zij zo.

Mijn eigen boerenverstand doet het nog steeds prima. Ik kan heel goed bepalen of een cache ergens wel, of juist niet geplaatst moet worden. Simpelweg door te bepalen of ik daar wel of geen cache zou zoeken.

Groet van uw frustorator :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...