meryl Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 Als VUTter en computernitwit die toch graag wil leren een cache te plaatsen graag hulp van iemand daarbij. Wijde omgeving Apeldoorn. Bij voorbaat dank. Meryl
dmace Geplaatst 15 december 2004 Geplaatst 15 december 2004 Als VUTter en computernitwit die toch graag wil leren een cache te plaatsen graag hulp van iemand daarbij. Wijde omgeving Apeldoorn.Bij voorbaat dank. Meryl <{POST_SNAPBACK}> Klinkt misschien niet zo aardig, maar begin bij het begin, nl: link FF kort: 1. Je maakt een cache volgens de regels en verstopt die volgens de regels 2. Je wacht tot je cache goedgekeurd wordt (approved) 3. Je geniet van al die mooie logs Als je dan nog specifieke vragen hebt, gaan we gewoon weer verder.
ddvddv Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Ook al geen aardig, maar wel goed bedoeld antwoord. Ga eerst eens wat caches doen zodat je een beeld krijgt van een cache is. Je ziet dan vanzelf wat goed werkt en wat niet en de ideetjes komen dan vanzelf. Rond Apeldoorn zijn plenty leuke cache's te vinden van eenvoudige single's tot hele lange multi's dus matriaal voldoende ter lering en vermaak. Als je dan nog vragen hebt ben ik vanaf de Noord-Veluwe graag bereid om je te helpen.
GPSiegurd Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Als VUTter en computernitwit die toch graag wil leren een cache te plaatsen graag hulp van iemand daarbij. Wijde omgeving Apeldoorn.Bij voorbaat dank. Meryl <{POST_SNAPBACK}> We hebben elkaar in Deventer gezien afgelopen zaterdag. Als je hulp nodig hebt bij het maken van de cachepagina, trek maar aan de bel. Ik sluit mij wel bij de voorgaande twee reacties: eerst ideeen opdoen door veel andere caches te lopen. B.v. mijn eerste cache My First Baby zit er heel anders uit wat betreft punten als de vernieuwde versie die ik net af heb. En dat pas na 350 gevonden caches!!!!
Aanbevolen berichten