Spring naar bijdragen

Kaartje op cache beschrijving; Hoe komt dat erop?

Aanbevolen berichten

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)

:blush:

We hebben een paar dagen geleden een webcam cache gemaakt "Grote markt groningen". En hier het zelfde probleem geen idee hoe je dat kaartje erop krijgt heb overal all gezocht maar geen informatie hierover. Dus je zou haast denken dat dit vanzelf zou moeten gaan.

Ik zal binnen kort effe een mailtje sturen naar de reviewer. Die zal hier wel meer van weten !

Laat me anders effe weten als je weet hoe het moet.

Grtzz,

Gimmeneertiekie.

bewerkt door Gimmeneertiekie
Geplaatst (bewerkt)

Dat kaartje komt er "vanzelf" op. Dat wordt gedaan door de eigenaar van het database, namelijk geocaching.com.

De reviewer kan daar niets aan doen, de gasten van geocaching.nl kunnen er niets aan doen en wij hier op het forum ook niet.

Gewoon geduld hebben, het komt volledig uit zichzelf en uit het niets tevoorschijn. Als er iets is waar je niet de hand in hebt op je cachepagina, is het verschijnen van dat kaartje. :blush:

Even offtopic, wat voor belang hecht met aan dat kaartje? Van mij hoeft het niet. Als je de cachepagina voor het eerst gaat bekijken en dus het kaartje nog niet hebt gezien, weet je toch al in welke omgeving het ligt? Trouwens, de kaartjes zijn niet echt zuiver. Daar kan kilometers aan verschillen.

@Team Minouschka:

Nee, ook zonder een eerste log komt het kaartje wel.

Kruimel_tr_2.gif

bewerkt door Kruimeldief
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Wij vinden de kaartjes wel makkelijk.

Dan heb je een beetje een richting.

Als het niet in de buurt is laten we de cache schieten,

totdat we er een keer op vakantie zijn.

Sommige zullen aan de coordinaten zien waar het ligt,

maar wij zijn nog niet zo thuis hierin. Vinden de kaartjes

een leuke leidraad om de regio te zien.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...