Spring naar bijdragen

GSAK up to date


gpsannes

Aanbevolen berichten

Ik gebruik tijdelijk ook GSAK.

Nu heb ik alle caches van NL in GSAK met de waypoints ed.

Maar een aantal puzzelcaches hebben niet het juiste waypoint, alleen na puzzelen volgt het juiste waypoint. Nu edit ik de cache met het berekende waypoint, zodat ik deze weer in mijn TOMTOM kan laden. Mjn vraag is:

Als ik iedere keer de NL caches download komen de "foutieve" waypoints weer terug. Of is er een manier in GSAK om de nieuwste caches erbij te zetten.

Handmatig één voor één lukt het wel.

 

Groetjes, GPSannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zou je die handmatig ingevoerde waypoints niet in een aparte bestand kunnen opslaan, zodat je bij het laden van de .loc .gpx bestanden dat bestand meepakt.

Bijvoorbeeld met de naam: "eigen_waypoints.loc"

 

Enigste is dan dat je de (bijv), je handmatig ingevoerde cache(waypoint) de naam moet veranderen, bijvoorbeeld een "Z", ervoor zetten zodat je weet dat elk zelf gemaakte waypoint onderaan staat.

 

Ik kan nu even gsak niet opstarten. Maar volgens mij moet dit wel gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik met je rechter muis knop op de gewenste cache en selecter uit het menu-tje 'corrected coordinates' Hier kan je je gecorrigeerde coordinaten invoeren. Ook bij updaten van de caches blijven de door jou ingevoerde coordinaten bewaard. GSAK geeft in de locale webpage de gecorrigeerde coordinaat weer. Zelfs als je de cache in GSAK delete bewaart ze de gecorrigeerde coordinaten....

 

gr,m.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik met je rechter muis knop op de gewenste cache en selecter uit het menu-tje 'corrected coordinates' Hier kan je je gecorrigeerde coordinaten invoeren. Ook bij updaten van de caches blijven de door jou ingevoerde coordinaten bewaard. GSAK geeft in de locale webpage de gecorrigeerde coordinaat weer. Zelfs als je de cache in GSAK delete bewaart ze de gecorrigeerde coordinaten....

 

gr,m.

 

 

Of

Lock

 

Use this check box to prevent a future GPX or LOC file from overwriting your waypoint data. If you do not have this box checked then only corrected coordinates are protected from being updated.

 

Logs are always updated/added regardless of this setting.

 

Bij de Helpfunctie zoeken op overwriting.

Add Edit Lock.

 

Groet,

Skansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...