Spring naar bijdragen

Geocaching statistieken - Spelen met getallen


Waterboys

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is Dan Miller ziek of gestopt met zijn statistieken?  De laatste update is van 14 agustus. Ik dacht dat hij ze dagelijks bijwerkte?

 

Update gaat geautomatiseerd. Kijk maar naar de data van laatst gevonden caches. Naar mijn weten is Dan Miller's site de meest up to date. De data die daar staan lopen meestal maximaal 2 dagen achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de eerste 3 grafieken ge-update t/m 31 augustus. De rest volgt spoedig.
Ehum, het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar moet je soms lid zijn van het één of ander om in de Top 5 Most Active Geocachers te komen? Volgens mij worden er alleen personen genoemd die Benoemd willen worden en is het niet zoals dat elders staat. Ik mis dus MegaHeks, om nog maar niet van Teco te spreken. Zal wel aan mij liggen.

 

 

 

Edited By Mumzle on sept. 14 2002 at 00:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij worden er alleen personen genoemd die Benoemd willen worden en is het niet zoals dat elders staat. Ik mis dus MegaHeks, om nog maar niet van Teco te spreken. Zal wel aan mij liggen.

Brilletje doet wonderen !

 

[b:post_uid0]Update datum staat onder de grafiek.[/b:post_uid0] Megaheks in geel.

En ik zal vast een tipje van de sluier oplichten, maar dat is ook op Dan Miller´s site te zien. Teco staat nu in de top 5 ipv LouisSearcher

 

--- postje niet meer relevant na updaten van mijn statistieken site ---

 

 

 

Edited By Waterboys on sept. 16 2002 at 11:54

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle grafieken zijn aangepast naar de stand per 31 augustus en het klassement is aangepast t/m 12 september.

 

Nieuw is deze keer de splitsing in het klassement naar gevonden caches in Nederland en het totaal van de gevonden caches.

 

Nieuw zijn ook de grafieken van de caches met de hoogste jaargemiddelden. Ik heb deze tijd-afhankelijk gemaakt. Er zijn nu 4 grafieken: caches ouder dan 1 jaar, ouder dan een 1/2 jaar, ouder dan 2 maanden en ouder dan 1 maand.

Dit heb ik gedaan omdat jonge caches relatief vaker worden bezocht dan oudere. Dit komt vermoedelijk door de drang om hem als eerste te vinden. Als je nu de jaargemiddelden in de tijd bekijkt, levert dat wel leuke resultaten op.

 

Ik weet dat er in de gegevens van Dan Miller weleens een foutje zit. Ik zal zelf ook weleens een foutje maken, maar de fouten zijn minder dan 5% van de totalen.

Verder sta ik open voor alle opmerkingen en commentaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ze kloppen niet helemaal !

 

Nee, dat klopt! :D

Het kan zijn dat je 'nederland totaal' niet helemaal klopt omdat er nieuwe caches zijn die nog niet zijn ingelezen door zijn systeem. Dit kun je checken door op je naam te klikken, als er caches bijstaan die geen locatie hebben is dit het geval. Je kunt handmatig een opdracht geven om die caches in te laten lezen: hier

Dan zou die binnen een paar minuten toegevoegd moeten zijn aan je totaal.

Overigens heb ik het idee dat het dan nog niet altijd helemaal klopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Geocaching Nederland Statistieken zijn gedeeltelijk bijgewerkt met de gegevens t/m 30 september. De andere grafieken zal ik proberen deze week te updaten.

 

In september is een record aantal van 953 geocaches  gevonden. Scouting Erica heeft met 24 de meeste caches in september gevonden en de best bezochte cache van september is ´Visit Me, I´m Simple´ met 23 vondsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Geocaching Nederland Statistieken

 

Vooruitlopend op het wijzigen van bovengenoemde site alvast wat gegevens over de maand oktober 2002.

In week 41 is er een record aantal van 278 caches gevonden.

 

[b:post_uid0]Meest actieve geocachers (alleen in Nederland):[/b:post_uid0]

 

37 Team Blokhut

24 Loper

22 dwarreltje

21 GR

18 albrt

17 teco

15 barny´s

14 kleijn

14 Trappertje

13 Lady & de Vagebond

13 TRUE Dutch Family

 

 

 

[b:post_uid0]Meest bezochte geocaches:[/b:post_uid0]

 

34 Geocaching herfst event 2002

22 life and cooking cache

20 De Stoetel

16 De onderduiker

15 Visit Me, I'm Simple

14 Cache me dan als je kan

14 explosief

13 Bakker Bas

12 Out in the open

11 Hold your Horses

11 Lang Parkeren?

10 Kootwijkerzand

10 Tussen de Forten

 

 

[b:post_uid0]Klassement - Totaal (Stand 3 november):[/b:post_uid0]

 

227 MiepMiep...Zzzoefff...

200 MegaHeks

192 teco

182 GR

174 Zuurtje

166 Lady & de Vagebond

165 barny´s

163 LouiSearcher

160 Mumzle

155 Hawkeyes

147 IJskimo

141 larabond

141 Team Blokhut

137 ScoutingErica

108 Eagles

108 ralph2201

99   Pine Team

98   krix

94   Goofy

89   herco

86   Loper

83   boyscout

79   Kapper

71   Badnews

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooruitlopend op het wijzigen van bovengenoemde site alvast wat gegevens over de maand oktober 2002. 

 

200 MegaHeks

Dat is inderdaad heel erg vooruitlopend  :D

 

(Profile for MegaHeks

Caches Found/Hidden: 199/5

Travel Bugs Owned/Found: 0/2

Benchmarks Found: 0)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog een verklaring mogelijk. Wij hebben een zelfde verschil: 97 bij Dan Miller en 96 bij de dot.com. Mijn verklaring is dat een cache bij de dot.com zo gewijzigd is dat de logs zijn verdwenen (Panorama - Uitzichtduin De Hoge Toren welke nu Yellow box heet). Kijk alle 200 eens na en probeer te achterhalen of je er op deze manier ook een kwijtgeraakt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...