Gast 115-1015176319 Geplaatst 13 september 2002 Share Geplaatst 13 september 2002 Is Dan Miller ziek of gestopt met zijn statistieken? De laatste update is van 14 agustus. Ik dacht dat hij ze dagelijks bijwerkte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 13 september 2002 Share Geplaatst 13 september 2002 Is Dan Miller ziek of gestopt met zijn statistieken? De laatste update is van 14 agustus. Ik dacht dat hij ze dagelijks bijwerkte? Update gaat geautomatiseerd. Kijk maar naar de data van laatst gevonden caches. Naar mijn weten is Dan Miller's site de meest up to date. De data die daar staan lopen meestal maximaal 2 dagen achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 13 september 2002 Share Geplaatst 13 september 2002 Maar ze kloppen niet helemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 13 september 2002 Share Geplaatst 13 september 2002 Ik heb de eerste 3 grafieken ge-update t/m 31 augustus. De rest volgt spoedig. Ehum, het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar moet je soms lid zijn van het één of ander om in de Top 5 Most Active Geocachers te komen? Volgens mij worden er alleen personen genoemd die Benoemd willen worden en is het niet zoals dat elders staat. Ik mis dus MegaHeks, om nog maar niet van Teco te spreken. Zal wel aan mij liggen. Edited By Mumzle on sept. 14 2002 at 00:00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 14 september 2002 Auteur Share Geplaatst 14 september 2002 Volgens mij worden er alleen personen genoemd die Benoemd willen worden en is het niet zoals dat elders staat. Ik mis dus MegaHeks, om nog maar niet van Teco te spreken. Zal wel aan mij liggen. Brilletje doet wonderen ! [b:post_uid0]Update datum staat onder de grafiek.[/b:post_uid0] Megaheks in geel. En ik zal vast een tipje van de sluier oplichten, maar dat is ook op Dan Miller´s site te zien. Teco staat nu in de top 5 ipv LouisSearcher --- postje niet meer relevant na updaten van mijn statistieken site --- Edited By Waterboys on sept. 16 2002 at 11:54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 14 september 2002 Auteur Share Geplaatst 14 september 2002 Alle grafieken zijn aangepast naar de stand per 31 augustus en het klassement is aangepast t/m 12 september. Nieuw is deze keer de splitsing in het klassement naar gevonden caches in Nederland en het totaal van de gevonden caches. Nieuw zijn ook de grafieken van de caches met de hoogste jaargemiddelden. Ik heb deze tijd-afhankelijk gemaakt. Er zijn nu 4 grafieken: caches ouder dan 1 jaar, ouder dan een 1/2 jaar, ouder dan 2 maanden en ouder dan 1 maand. Dit heb ik gedaan omdat jonge caches relatief vaker worden bezocht dan oudere. Dit komt vermoedelijk door de drang om hem als eerste te vinden. Als je nu de jaargemiddelden in de tijd bekijkt, levert dat wel leuke resultaten op. Ik weet dat er in de gegevens van Dan Miller weleens een foutje zit. Ik zal zelf ook weleens een foutje maken, maar de fouten zijn minder dan 5% van de totalen. Verder sta ik open voor alle opmerkingen en commentaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 15 september 2002 Share Geplaatst 15 september 2002 Nu je het zegt, brilletje op en........... het resultaat is verbluffend! Ziet er ineens totaal anders uit. Denk dat ik dat brilletje maar op hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krix Geplaatst 16 september 2002 Share Geplaatst 16 september 2002 Maar ze kloppen niet helemaal ! Nee, dat klopt! Het kan zijn dat je 'nederland totaal' niet helemaal klopt omdat er nieuwe caches zijn die nog niet zijn ingelezen door zijn systeem. Dit kun je checken door op je naam te klikken, als er caches bijstaan die geen locatie hebben is dit het geval. Je kunt handmatig een opdracht geven om die caches in te laten lezen: hier Dan zou die binnen een paar minuten toegevoegd moeten zijn aan je totaal. Overigens heb ik het idee dat het dan nog niet altijd helemaal klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 13 oktober 2002 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2002 Geocaching Nederland Statistieken zijn gedeeltelijk bijgewerkt met de gegevens t/m 30 september. De andere grafieken zal ik proberen deze week te updaten. In september is een record aantal van 953 geocaches gevonden. Scouting Erica heeft met 24 de meeste caches in september gevonden en de best bezochte cache van september is ´Visit Me, I´m Simple´ met 23 vondsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 13 oktober 2002 Share Geplaatst 13 oktober 2002 Mijn motivatie om aan Geocaching mee te doen is omdat ik het leuk en ontspannend vind. Ik doe niet aan Geocaching om te scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blokhut Geplaatst 22 oktober 2002 Share Geplaatst 22 oktober 2002 Ik vind het lekker om buiten rond te lopen met een doel (dus geocaching) daarbij vind ik het wel leuk om te zien hoe ik sta tegenover de rest met het aantal gevonden caches. Groeten van Team Blokhut , Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 4 november 2002 Auteur Share Geplaatst 4 november 2002 Geocaching Nederland Statistieken Vooruitlopend op het wijzigen van bovengenoemde site alvast wat gegevens over de maand oktober 2002. In week 41 is er een record aantal van 278 caches gevonden. [b:post_uid0]Meest actieve geocachers (alleen in Nederland):[/b:post_uid0] 37 Team Blokhut 24 Loper 22 dwarreltje 21 GR 18 albrt 17 teco 15 barny´s 14 kleijn 14 Trappertje 13 Lady & de Vagebond 13 TRUE Dutch Family [b:post_uid0]Meest bezochte geocaches:[/b:post_uid0] 34 Geocaching herfst event 2002 22 life and cooking cache 20 De Stoetel 16 De onderduiker 15 Visit Me, I'm Simple 14 Cache me dan als je kan 14 explosief 13 Bakker Bas 12 Out in the open 11 Hold your Horses 11 Lang Parkeren? 10 Kootwijkerzand 10 Tussen de Forten [b:post_uid0]Klassement - Totaal (Stand 3 november):[/b:post_uid0] 227 MiepMiep...Zzzoefff... 200 MegaHeks 192 teco 182 GR 174 Zuurtje 166 Lady & de Vagebond 165 barny´s 163 LouiSearcher 160 Mumzle 155 Hawkeyes 147 IJskimo 141 larabond 141 Team Blokhut 137 ScoutingErica 108 Eagles 108 ralph2201 99 Pine Team 98 krix 94 Goofy 89 herco 86 Loper 83 boyscout 79 Kapper 71 Badnews Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 4 november 2002 Share Geplaatst 4 november 2002 Vooruitlopend op het wijzigen van bovengenoemde site alvast wat gegevens over de maand oktober 2002. 200 MegaHeks Dat is inderdaad heel erg vooruitlopend (Profile for MegaHeks Caches Found/Hidden: 199/5 Travel Bugs Owned/Found: 0/2 Benchmarks Found: 0) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 4 november 2002 Auteur Share Geplaatst 4 november 2002 Dat is inderdaad heel erg vooruitlopend. Kadootje van Dan Miller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst 5 november 2002 Share Geplaatst 5 november 2002 Er is nog een verklaring mogelijk. Wij hebben een zelfde verschil: 97 bij Dan Miller en 96 bij de dot.com. Mijn verklaring is dat een cache bij de dot.com zo gewijzigd is dat de logs zijn verdwenen (Panorama - Uitzichtduin De Hoge Toren welke nu Yellow box heet). Kijk alle 200 eens na en probeer te achterhalen of je er op deze manier ook een kwijtgeraakt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden