Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoewel al enkele jaren geregistreerd, kan ik op één of andere wijze geen foto's uploaden van gevonden meetpunten: er wordt mij op loginnaam en password gevraagd: als ik invul wat ik altijd ingevuld heb krijg ik de mededeling dat dat niet goed zou zijn.

graag advies

doofie

Geplaatst

Wat er precies fout gaat, kan ik van afstand niet zijn. Daarom een paar algemene opmerkingen:

• - Gebruik je naam en wachtwoord van dit forum
    - Let op grote en kleine letters
    - Sommige speciale tekens in je wachtwoord kunnen problemen opleveren. Denk aan de &, ?, +, " en spaties. Als die tekens in je wachtwoord zitten, kan je je wachtwoord op het forum wijzigen en opnieuw proberen in te loggen bij de meetpunten.

Als dit niet helpt, stuur mij dan een e-mailtje. Dan zoeken we een oplossing. In het uiterste geval kan ik tijdelijk een nieuw wachtwoord voor je instellen bij de meetpunten.

Geplaatst
Wat er precies fout gaat, kan ik van afstand niet zijn. Daarom een paar algemene opmerkingen:

- Sommige speciale tekens in je wachtwoord kunnen problemen opleveren. Denk aan de &, ?, +, " en spaties. Als die tekens in je wachtwoord zitten, kan je je wachtwoord op het forum wijzigen en opnieuw proberen in te loggen bij de meetpunten.

Als dit niet helpt, stuur mij dan een e-mailtje. Dan zoeken we een oplossing. In het uiterste geval kan ik tijdelijk een nieuw wachtwoord voor je instellen bij de meetpunten.

Albrt

Heb je een PB-tje gestuurd. Ik hoor wel even van je.

Doofie

Geplaatst

Albrt

Heb je een PB-tje gestuurd. Ik hoor wel even van je.

Doofie

Dank zij de voortreffelijke assistentie van Albrt is het me gelukt. Thanx!!

Doofie

• 2 years later...
Geplaatst

Ik ondervind ook steeds problemen bij het willen uploaden van foto's.

Bij het inloggen krijg ik ook steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt.

Ik heb de cookies verwijderd en opnieuw een wachtwoord ingesteld, maar tot nu toe zonder resultaat.

Is dit te verhelpen?

Geplaatst
Ik ondervind ook steeds problemen bij het willen uploaden van foto's.

Bij het inloggen krijg ik ook steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt.

Ik heb de cookies verwijderd en opnieuw een wachtwoord ingesteld, maar tot nu toe zonder resultaat.

Is dit te verhelpen?

Ondanks dat jouw probleem voor jou nu actueel is, reageer je op een topic van 3 jaar geleden. Ik kan uit deze topic niet het probleem achterhalen waar het nu precies om gaat. Immers, foto's uploaden op gc.nl is nog nooit mogelijk geweest. Het gaat ook niet over de carousel omdat die 3 jaar geleden nog niet bestond. En degene die waarschijnlijk "het probleem" opgelost heeft (albrt) is al weer een jaartje (of2?) geen teamlid meer.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...