fraggle-team Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 Via onze website http://fraggleteam.geocacher.nl hebben wij tot 2 keer toe een email gehad van een meneer in Warmond over de aldaar gelgen cache Koudenhoorn. Al hoewel de email niet erg vriendelijk was heb ik hem op mijn vriendelijkst beantwoord met de belofte deze boodschap op het forum te zetten. Misschien is er iemand die iets over de cache weet anders kunnen we hem als verloren beschouwen denk ik! Hieronder de emails: Naam: heer jan vermeulen E-mail: surfclubholland@hetnet.nl Bericht: een paar weekenden terug hebben een paar onverlaten een kistje verstop op koudenhoorn-warmond. hele bosje vernield enb erg veel overlast door mensen die bioj opnze spullen stonden. wil dat takke wijf dat ons de schuld gaf dat de schat er niet meer was buiter kijken dan haar neus lang is er ligt hier al weken een stalen doos te slingeren. als die voor het volgend weekend niet weg is . gooi ik hem weg. geen groeten. en de tweede email: wees blij dat ik nog probeer kontakt te zoeken met een van de natuurvernielers zoek club. als U uw `sport' wil helpen zoek dan uit wie een paar weken geleden op Koudenhoorn in warmond een kisteje verstopt heeft. dat ligt er nog steeds na a.s. zondag gooi ik het weg. Meneer is dus boos! Misschien is er iemand die met deze meneer een biertje kan gaan drinken Groet, Boober en Nikki
DearHunter Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 Volchens mei ken dese besdte man bedter zein enerchi steeken in een sgreif cursus, ipv so booz te worden.
thex Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 (bewerkt) Klinkt als GCKK83m zie ook kommentaar van Pkotravitsj 28 oktober 2004 bewerkt door thex
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 Ja hoor Dear Hunter, zo kan die wel weer . Het zijn inderdaad nogal wat zure mailtjes. De beste man is duidelijk verbolgen over de aanwezigheid van mensen op een (zijn?) plek die zich ook natuuronvriendelijk gedroegen volgens zijn waarneming. Verder maakt hij melding van een onheuse bejegening door een zoekster naar de doos. En ja, aan de log te lezen is het inderdaad JYP's I by Flierefluiters Ik ken het betreffende eiland redelijk; in de vroege zomer kom ik hier nog wel eens maar heb er nooit een plek gezien waarvan ik zeg: 'ja, een cache hier!'. In de nazomer kom ik er nooit vanwege de aanwezigheid in het niet-recreatie gebied van jeukerige steekvliegen. De betreffende schipper-persoon heb ik nimmer gezien. Enig kontakt met de bootbewoner lijkt mij zinloos. De man vragen om een ontmoeting met een biertje zal weinig effect hebben. Misschien een glaasje azijn? Tja, je kan bij het plaatsen van een cache aan van alles proberen te denken maar wie rekent er nu op het aanmeren van een Grote Boze Schipper?
DearHunter Geplaatst 28 oktober 2004 Geplaatst 28 oktober 2004 (bewerkt) Ja hoor Dear Hunter, zo kan die wel weer . sorry idd niet zo netjes, maar ik vond het nogal een warrig mailtje 28 oktober 2004 bewerkt door DearHunter
Wij Drie Geplaatst 29 oktober 2004 Geplaatst 29 oktober 2004 (bewerkt) Om het plaatje compleet te maken. Dit is het bootje van de boze schipper (met dank aan Pyne, de fotograaf): --- Plaatje verwijderd ivm te groot. Dit op verzoek van Skygge de moddereter. --- tot cache, team Wij Drie 1 november 2004 bewerkt door Wij Drie
fraggle-team Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Geplaatst 29 oktober 2004 Is ook een boze boot! Zal de flierefluiters wel even benaderen! Nikki
DearHunter Geplaatst 29 oktober 2004 Geplaatst 29 oktober 2004 Dat is wel heel wat anders dan deze Quicksilver 4.60 Cruiser kajuit boot
Nico Bartels Geplaatst 1 november 2004 Geplaatst 1 november 2004 Probleem is opgelost!!! Hoe is het nou opgelost? Nico (gewoon nieuwsgierig)
JandeBeHanger Geplaatst 1 november 2004 Geplaatst 1 november 2004 (bewerkt) Probleem is opgelost!!! Hoe is het nou opgelost? Ik ook en puur alleen om mee te snoepen hoe anderen problemen oplossen voor het geval dat ik ze krijg! 1 november 2004 bewerkt door JandeBeHanger
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 november 2004 Geplaatst 1 november 2004 Ik ook, schip gezonken ? Je denkt vaagjes aan een actie zoals Frankrijk tegen een Greenpeace schip?
Aanbevolen berichten