Psychochicken Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 Hallo medecachers, ik heb eens ooit van een nederlandse website een excel spreadsheet gedownload, waarmee je het snijpunt van vier coordinaten kon berekenen. Nu wil ik voor een van mijn caches een link naar deze website leggen en de auteur om toestemming daarvoor vragen. Ik heb me suf gezocht, maar vind het progje niet meer . Kan iemand me verder helpen? Groetjes uit Duitsland, Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Psychochicken Geplaatst 26 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2004 IK HEB HEM !!! Het is ongelofelijk, maar als je besloten hebt dat je hulp nodig hebt, lossen sommige probleempjes zich vanzelf op... Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 Ik blijf benieuwd. Waar vind je die info? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 Ik blijf benieuwd. Waar vind je die info? ik deel die gedachte. Wij willen die LINK ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 Maak ons deelgenoot van je oplossing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Psychochicken Geplaatst 26 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2004 Ik wist niet, dat jullie er zo op zaten te wachten. Hier kun je het progje vinden. Het hoort eigenlijk bij deze cache. Ron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 Thanks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 De titel van dit topic kwam me al ERG bekend voor. Ik stond al op het punt de link naar mijn cache te geven op het moment dat ik merkte dat deze er al was. Hij is gewoon een stukje wiskunde. De relatie tussen 2 punten is weer te geven als een vergelijking. y=ax+b. Door 2 van die vergelijkingen aan elkaar gelijk te stellen kun je het snijpunt berekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden