Spring naar bijdragen
  • 0

Vraag

Geplaatst

Ik kwam tegen: OziMapConverter en die zou map-files van Ozi geschikt maken voor Fugawi en anderen. Je zou er .cal files mee kunnen maken maar diverse mensen hebben hier hun twijfels over (decimale punten en komma's).

Ikzelf heb alleen Ozi dus kan weinig uitproberen. Iemand die het wel kan en wil doen?

De bediening van het progje is mij niet helemaal duidelijk: rechter onderknop is 'close' en je moet eerst de 'cal' aanvinken voordat je gaat browsen. Als ik in teveel raadsels praat voor de lezer: hier is een screendump die veel verduidelijkt: :o

screen.gif

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Hmmm weet je zeker dat dit niet een nieuwe handleiding voor het maken van een kernbom is Prof?

Zou zomaar kunnen kwam er geen rook uit je peezee of de FBI ofzo op de stoep toen je het programma opende ? :lol1::o

• 0
Geplaatst

Dit is het beste wat ik kon doen:

kennis: 

Dear Willum

This is xxxxxxxxx. The thing is quite technical and I doubt if I can translate that correctly. As I understand that has smth to do with mapping and tracking the waypoints through gps receivers. Here goes the translation:

Waypoint File Conversion programme Oziexplorer

For programme GPS Tracker (Atlas)

Generate waypoint file (*geo)

For programme Touratech – GV3

Generate waypoint file (*cal )

For programme Pathway

Generate map (*prc)

For programme Fugawi

Generate waypoint file (*ipr)

For programme Geographic Transformer

Generate waypoint file (*rsf)

For programme Global Mapper

Generate waypoint list (*gcp)

Generate file *gmw

Choose file(s) and convert       

About programme                      convert tracks                            exit

• 0
Geplaatst

Kijk eens onder Global mapper..... Misschien verander je van gedachten!

• 0
Geplaatst

Ik geloof dat we hier even verwarring hebben met de betekenis van het woord 'map' in de context.

Het gaat over ozi 'map'-files. Deze bevatten enkel en alleen calibratie en aanverwante gegevens.

Global Mapper 6 werk met kaartbeelden. Daar kan die van alles mee frummelen. Ik gebruik hem om handzame stukjes uit te knippen (opgave van coordinaten van hoekpunten) van 1,3 Gb grote ECW-files die interne geo-info bevatten.

Moeten kaartbeelden geherprojecteerd worden dan is er PROJ4 of CHIPS (= Copenhagen...).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...