De Roode Loper Geplaatst 14 juli 2005 Share Geplaatst 14 juli 2005 Ik ben ongevver anderhalve week ook donatuer geworden, maar .......? <{POST_SNAPBACK}> Het is nu geregeld . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2005 Share Geplaatst 14 juli 2005 Ik ben ongeveer anderhalve week ook donateur geworden, maar .......?<{POST_SNAPBACK}> Het is nu geregeld . <{POST_SNAPBACK}> Je nickname staat in het geocachinggroen vermeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 14 juli 2005 Share Geplaatst 14 juli 2005 Ik ben ongeveer anderhalve week ook donateur geworden, maar .......?<{POST_SNAPBACK}> Het is nu geregeld . <{POST_SNAPBACK}> Je nickname staat in het geocachinggroen vermeld <{POST_SNAPBACK}> Geweldig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 oktober 2005 Share Geplaatst 21 oktober 2005 Geoman July 09 2005, 11:31:15 Post #13 De bankafschriften vallen hier om de twee weken in de bus. Vandaag toevallig? Elektronisch bankieren staat op de .nl 'wishlist' Heel handig, gisteren gebruikt voor een of ander GPS clubje...... . Kost overigens niets extra's bij de A*N-A**O als je daar je rekening hebt lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wil&An Geplaatst 21 oktober 2005 Share Geplaatst 21 oktober 2005 Als dat zo is, hoe lang duurt dat dan voordat je dat in je profiel kunt zien? Het duurt altijd heel even voor die informatie door de bank wordt geleverd. Daarna is het zo rond. En ja, het geld ook voor het forum. <{POST_SNAPBACK}> Wij hebben ook al een tijd geleden een donatie gedaan, maar nog geen vermelding.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 21 oktober 2005 Share Geplaatst 21 oktober 2005 Wij hebben ook al een tijd geleden een donatie gedaan, maar nog geen vermelding.... <{POST_SNAPBACK}> Idem hier. Ik heb ook Geoman al een PB-tje gestuurd, maar nog steeds niets teruggehad. Is hij op vakantie ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Gisteren ook donateur geworden, zie het een beetje als vrijwillige contributiebijdrage van een club waar je veel plezier aan beleeft. Vind je dat ook steun dan geocaching.nl p.s. Ben ook maar meteen Premium member geworden op geocaching.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden