Team Foxlake Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 De bedoeling van mijn serie micro's is om mensen een idee te geven van de Rotterdamse haven? Is daar iets mis mee???? Ik weet dat er op dit forum een stelletje mieren........s zitten die een ander nix gunnen en meer bezig zijn met kritiek dan gewoon even onderweg om je heen kijken en genieten van de micro.
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Handjevol voorbeelden toegezonden per PB. Beetje kinderachtig !!!, de cache's zijn goedgekeurd, en liggen op dood normale plekken zie zeker niet van Rijkswaterstaat zijn. En B2way als je niet bij een electra mast mag staan dan hadden ze er wel een hek om heen geplaatst. Vreemd dat je daar zo op reageert. De PB is aan mij gericht en door mij gelezen. Jij weet niet eens wat daar in staat en zeker geen kinderachtige dingen. Dat trouwens een cache goedgekeurd is wil niet zeggen dat het dan ook goedgekeurd had moeten zijn. Een cache naast een in gebruik zijnde spoorlijn is echt nog steeds niet volgens de regels. Als Hawkeyes dat heeft goedgekeurd dan heeft hawkeyes zijn werk niet goed gedaan. Maar nogmaals, ik snap niet dat jij reageert op een PB die ik heb gekregen en dan ook nog een poging doet om op de inhoud ervan te reageren. Kun jij in mijn PBbox kijken? GRTZ PettyThief
Team Foxlake Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Maar nogmaals, ik snap niet dat jij reageert op een PB die ik heb gekregen en dan ook nog een poging doet om op de inhoud ervan te reageren. Kun jij in mijn PBbox kijken? Goed lezen.
Quaerens Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Iedereen heeft het hier over 'die micro's', maar wat is een flutmicro en wat niet? Wanneer mag een micro wel en wanneer niet? Waar ligt de grens? En een munitiedoos? Is een munitiedoos langs de snelweg beter dan een micro op dezelfde plaats? En een multie van in totaal twee punten die je binnen 2 minuten loopt met een micro als eindpunt? Kan dat? En puuzelmicro's? Meestal liggen ze niet in de natuur, terwijl 'de bedoeling van een cache een mooie wandeling door de natuur is.' Wat moeten de approvers als grens houden? Ze moeten natuurlijk wel regels hebben waaraan ze approven, anders krijgen ze weer de kritiek dat ze 'willekeurig' approven. Geocachen bestaat nu een tijdje, en er komen veranderingen. Kan je er wat aan doen? Moet je er wat an doen? Zomaar een paar vragen die in mij op kwamen na het lezen van dit draadje. Groetjes en cache- ze, Quaerens
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Maar nogmaals, ik snap niet dat jij reageert op een PB die ik heb gekregen en dan ook nog een poging doet om op de inhoud ervan te reageren. Kun jij in mijn PBbox kijken? Goed lezen. Heb ik gedaan. Nogmaals de PB is naar mij gestuurd en daar kun jij helemaal niet op reageren. Leg mij maar eens uit wat ik niet goed gelezen heb. Ik denk eerder dat jezelf er een beetje naast zit Lees nu maar eerst eens goed op wie je replyed en wat die geschreven heeft en aan wie. Hij heeft het erover dat de PB verzonden is. Niet meer en niet minder. Dat is een PB aan mijn naar mijn PBbox. Bekijk eens je eigen posting. GRTZ PettyThief
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Iedereen heeft het hier over 'die micro's', maar wat is een flutmicro en wat niet? Wanneer mag een micro wel en wanneer niet? Waar ligt de grens?En een munitiedoos? Is een munitiedoos langs de snelweg beter dan een micro op dezelfde plaats? En een multie van in totaal twee punten die je binnen 2 minuten loopt met een micro als eindpunt? Kan dat? En puuzelmicro's? Meestal liggen ze niet in de natuur, terwijl 'de bedoeling van een cache een mooie wandeling door de natuur is.' Wat moeten de approvers als grens houden? Ze moeten natuurlijk wel regels hebben waaraan ze approven, anders krijgen ze weer de kritiek dat ze 'willekeurig' approven. Geocachen bestaat nu een tijdje, en er komen veranderingen. Kan je er wat aan doen? Moet je er wat an doen? Zomaar een paar vragen die in mij op kwamen na het lezen van dit draadje. Groetjes en cache- ze, Quaerens We hebben het hier over filmrolletjes die geplaatst zijn om te plaatsen. Gewoon zoveel mogelijk caches bij elkaar zonder ander nut dan de stats op te jodelen. Een mutli kan ook een filmrolletje als cache hebben, Een film rolletje kan ook de cache zijn na een lange wandeling en een mooie route. Een filmrolletje kan ook de beloning zijn van een cache waar de plaatser je op een mooie plek wil wijzen waar je anders nooit zou komen. Over zulke caches gaat het niet. Het gaat over al die rotzooimicro's, geplaatst met de bedoeling er een geplaatst te hebben en verder niets. Gewoon de coördinaten op het internet gooien en verder geen andere beoeling dan het loggen. Ook al ligt het kokertje in een urinoir. Echt zo dat je denkt, waarom ben ik nu hier naar toe gelokt? Wat is de bedoeling van de plaatser? Waarom moest ik hier zo nodig komen? Niets van dat alles. Ik dacht dat dit anders al duidelijk genoeg geregeld hier op het forum gemeld is en hoopte dat iedereen nu wel eens wist wat er mee bedoeld wordt. Dus niet de bgrootte van het doosje is belangrijk, maar de cache op zich als geheel. Caches die als stop and go werden aangeduid zonder jou te willen wijzen op iets dat daar in de buurt ligt. Dus echt stoppen met de auto en vanuit de auto bijna de cache kunnen oprapen en loggen en weer neerleggen en verder racen naar de volgende. Of racen? Ze zijn er al die 30 centimeter van de volgende kokertje afliggen van weer een andere plaatser. GRTZ Petty
Quaerens Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Iedereen heeft het hier over 'die micro's', maar wat is een flutmicro en wat niet? Wanneer mag een micro wel en wanneer niet? Waar ligt de grens?En een munitiedoos? Is een munitiedoos langs de snelweg beter dan een micro op dezelfde plaats? En een multie van in totaal twee punten die je binnen 2 minuten loopt met een micro als eindpunt? Kan dat? En puuzelmicro's? Meestal liggen ze niet in de natuur, terwijl 'de bedoeling van een cache een mooie wandeling door de natuur is.' Wat moeten de approvers als grens houden? Ze moeten natuurlijk wel regels hebben waaraan ze approven, anders krijgen ze weer de kritiek dat ze 'willekeurig' approven. Geocachen bestaat nu een tijdje, en er komen veranderingen. Kan je er wat aan doen? Moet je er wat an doen? Zomaar een paar vragen die in mij op kwamen na het lezen van dit draadje. Groetjes en cache- ze, Quaerens We hebben het hier over filmrolletjes die geplaatst zijn om te plaatsen. Gewoon zoveel mogelijk caches bij elkaar zonder ander nut dan de stats op te jodelen. Een mutli kan ook een filmrolletje als cache hebben, Een film rolletje kan ook de cache zijn na een lange wandeling en een mooie route. Een filmrolletje kan ook de beloning zijn van een cache waar de plaatser je op een mooie plek wil wijzen waar je anders nooit zou komen. Over zulke caches gaat het niet. Het gaat over al die rotzooimicro's, geplaatst met de bedoeling er een geplaatst te hebben en verder niets. Gewoon de coördinaten op het internet gooien en verder geen andere beoeling dan het loggen. Ook al ligt het kokertje in een urinoir. Echt zo dat je denkt, waarom ben ik nu hier naar toe gelokt? Wat is de bedoeling van de plaatser? Waarom moest ik hier zo nodig komen? Niets van dat alles. Ik dacht dat dit anders al duidelijk genoeg geregeld hier op het forum gemeld is en hoopte dat iedereen nu wel eens wist wat er mee bedoeld wordt. Dus niet de bgrootte van het doosje is belangrijk, maar de cache op zich als geheel. Caches die als stop and go werden aangeduid zonder jou te willen wijzen op iets dat daar in de buurt ligt. Dus echt stoppen met de auto en vanuit de auto bijna de cache kunnen oprapen en loggen en weer neerleggen en verder racen naar de volgende. Of racen? Ze zijn er al die 30 centimeter van de volgende kokertje afliggen van weer een andere plaatser. GRTZ Petty Ik ben het volkomen eens met je, maar hoe moeten de approvers weten wat ze goedkeuren? Dat was ook een van mijn vragen. Je zegt zelf "Waarom moest ik hier zo nodig komen?". Van te voren weet je dus ook niet wat zo'n 'slechte micro' is. Hoe moet een approver dat dan wel weten? En geef eens een beschrijving van een plaats die wel een micro verdient. Dat is onmogelijk. Iedereen zal wat anders zeggen... Je kan wel de 'gemiddelde' menig als grens stellen, maar die grens is niet te stellen... Groetjes Quaerens
Team Foxlake Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Nogmaals de PB is naar mij gestuurd en daar kun jij helemaal niet op reageren. Leg mij maar eens uit wat ik niet goed gelezen heb. Lees het Forum nou eens! en zit niet steeds over jezelf te zaniken over je pb.
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Ik ben het volkomen eens met je, maar hoe moeten de approvers weten wat ze goedkeuren? Dat was ook een van mijn vragen. Je zegt zelf "Waarom moest ik hier zo nodig komen?". Van te voren weet je dus ook niet wat zo'n 'slechte micro' is. Hoe moet een approver dat dan wel weten?En geef eens een beschrijving van een plaats die wel een micro verdient. Dat is onmogelijk. Iedereen zal wat anders zeggen... Je kan wel de 'gemiddelde' menig als grens stellen, maar die grens is niet te stellen... Groetjes Quaerens Je zou als approver al een flink eind verder komen door bij een aanvraag van een traditional, wat ze meestal zijn, te gaan vragen met wat voor reden de cache daar geplaatst wordt. Wat wil de plaatser aan de vinder laten zien. Nogmaals, voor alle duidelijkheid, het gaat dus niet om de grootte van de te vinden cache. Het gaat om de cache in zijn geheel. De approver kan al een flink stuk halen uit de cache beschrijving. Als je die leest dan weet je meestal al wel of het een stop and go is zonder laten we maar zeggen een of ander monument in de buurt. Ik pleit voor het verdwijnen van alle stop and go's die alleen maar geplaatst zijn om er een geplaatst te hebben. En wat de afstand betreft tussen sommige van deze "caches", ze zijn er dus die 30 centimeter van elkaar af liggen. Dat is dus door de approver al helemaal verkeerd beoordeeld. Een approver weet meestal al de reden waarom de cache geplaatst is, een approver weet al meestal de oplossing van een eventuele puzzel, een approver weet meestal de eincoördinaten waar de cache verstopt ligt zonder dat dit vermeld is op de cachepagina. Dus verwacht ik ook dat de approver weet wat ik mij afvraag. Wat is de bedoeling dat de plaatser mij met alle geweld naar deze plek heeft gelokt. Wat wilde hij me zeggen met deze cache.... GRTZ PettyThief
Quaerens Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Ik ben het volkomen eens met je, maar hoe moeten de approvers weten wat ze goedkeuren? Dat was ook een van mijn vragen. Je zegt zelf "Waarom moest ik hier zo nodig komen?". Van te voren weet je dus ook niet wat zo'n 'slechte micro' is. Hoe moet een approver dat dan wel weten?En geef eens een beschrijving van een plaats die wel een micro verdient. Dat is onmogelijk. Iedereen zal wat anders zeggen... Je kan wel de 'gemiddelde' menig als grens stellen, maar die grens is niet te stellen... Groetjes Quaerens Je zou als approver al een flink eind verder komen door bij een aanvraag van een traditional, wat ze meestal zijn, te gaan vragen met wat voor reden de cache daar geplaatst wordt. Wat wil de plaatser aan de vinder laten zien. Nogmaals, voor alle duidelijkheid, het gaat dus niet om de grootte van de te vinden cache. Het gaat om de cache in zijn geheel. De approver kan al een flink stuk halen uit de cache beschrijving. Als je die leest dan weet je meestal al wel of het een stop and go is zonder laten we maar zeggen een of ander monument in de buurt. Ik pleit voor het verdwijnen van alle stop and go's die alleen maar geplaatst zijn om er een geplaatst te hebben. En wat de afstand betreft tussen sommige van deze "caches", ze zijn er dus die 30 centimeter van elkaar af liggen. Dat is dus door de approver al helemaal verkeerd beoordeeld. Een approver weet meestal al de reden waarom de cache geplaatst is, een approver weet al meestal de oplossing van een eventuele puzzel, een approver weet meestal de eincoördinaten waar de cache verstopt ligt zonder dat dit vermeld is op de cachepagina. Dus verwacht ik ook dat de approver weet wat ik mij afvraag. Wat is de bedoeling dat de plaatser mij met alle geweld naar deze plek heeft gelokt. Wat wilde hij me zeggen met deze cache.... GRTZ PettyThief Maar dan approved de approver op eigen mening, zonder zich aan regeltjes te houden, en daar is op dit forum ook veel kritiek op. Gelukkig is dit overkomelijk. Je kan zeggen: als er een mooi kunstwerk is, mag het, enz. (Al kan je je gaan afvragen of je bij ieder kunstwek een cache moet leggen, maar dit terzijde) Maar sommige mensen die hun micro op een 'slechte plaats' hebben gelegd, kunnen dan een heel mooi verhaaldje gaan ophangen over de 'prachtige lokatie' waar hun cache ligt, terwijl de cache van anderen die een cache hebben gelegd op een prachtplaats, maar hun cache minder sterk onderbouwen, niet approved word. Bovendien, al weet de approver de lokatie van de cache, en hij kijkt op een mooie topokaart waar de cache ligt. Weet hij nu of die lokatie mooi is? Laatst dacht ik dat een cache op een heel doorsnee punt lag, terwijl het een heel rustig en leuk parkje bleek te zijn. Je weet het niet. Groetjes Quaerens
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Kan iemand mij verlossen van deze niet bijster snuggere irritante querulant? Nogmaals de PB is naar mij gestuurd en daar kun jij helemaal niet op reageren. Leg mij maar eens uit wat ik niet goed gelezen heb. Lees het Forum nou eens! en zit niet steeds over jezelf te zaniken over je pb. Waar ging het over? Ik reageer op jouw reactie hierop: Handjevol voorbeelden toegezonden per PB. Beetje kinderachtig !!!, de cache's zijn goedgekeurd, en liggen op dood normale plekken zie zeker niet van Rijkswaterstaat zijn. En B2way als je niet bij een electra mast mag staan dan hadden ze er wel een hek om heen geplaatst. Dat was een reactie van jou op Thex. Thex heeft dit dus geschreven: Handjevol voorbeelden toegezonden per PB. Dat was alles wat Thex heeft geschreven in dat bericht. Nu moet je niet ouwehoeren dat ik alleen maar zit te zaniken over mezelf en over mijn PB, je zit te replyen op het verkeerde bericht. Ik probeerde je duidelijk te maken dat jij reageert op een bericht van Thex aan mij bedoeld. Als jij wilt reageren op een specifiek bericht wat Thex geschreven heef dan lijkt het me normaal dat je dat bericht gaat quoten. Voordat jij je nog meer belachelijk maakt, zou ik maar zelf eerst eens lezen wat jij zelf hebt geschreven. Verder wens ik er geen woorden meer over vuil te maken. Als je het nu nog niet begrijpt, laat ik het graag aan een ander over. Alhoewel, het is het niet waard om jou tot in de treure iets uit te leggen wat je toch niet wilt snappen. GRTZ Kruimeldief
Team Foxlake Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Thex heeft een uitleg gegeven, ik weet genoeg. Bedankt voor de moeite en begrip Thex.
Kruimeldief Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 hehe, zucht, dat was moeilijk. En nu nog een excuse naar mij toe zou je niet misstaan. GRTZ Petty
Team Foxlake Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Excuze van mij kant, maar wat mij stoort is dat er altijd zoveel kritiek is ever de micro cache's, terwijl als ik de logs lees er toch veel positieve reactie's zijn en er altijd een vast groepje is wat moeilijk doet over de locatie. Bijv. of je er wel of niet mag komen, ik denk dat de plaatser er zelf wel eerst over na denkt voor dat hij hem plaatst. Ik heb er namelijk een op een plek geplaatst waar een bord in de buurt staat aleen voor bestemmings verkeer dit houdt natuurlijk niet in dat je er lopend niet heen mag, en dat er dan toch personen zijn die er met de auto in rijden daar kan ik niets aan doen. Groet, Jeroen
kissmycache Geplaatst 23 oktober 2004 Geplaatst 23 oktober 2004 Nogmaals , geleuter. De bedoeling van het Geocachen was een leuke route wandelroute uitzetten en dan wandelen. De bedoeling is de cacher laten genieten van een stuk natuur. Rekeningen sturen? Kinderachtige opmerking. Er straalt een irritante gelijkhebberigheid uit je reactie. Ik heb geen zin om deze discussie met jou voort te zetten. Een grapje over bezinekosten was niet aan je besteed, ik krijg de indruk dat jij een saaie pief bent. Mijn microcache meld ik binnenkort gewoon aan, en ik zie wel wat er mee gaat gebeuren .
Aanbevolen berichten