the dam-scout Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 Wat is er aan de hand met fmworkum hij heeft al zijn gelogde caches weg gehaald. Ook heeft hij al zijn verstopte caches verwijderd. Weet iemand waarom dit is gebeurd of wat er aan de hand is. Groeten Chris the dam-scout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 Dat vroeg ik me ook al af. Het zal toch niet iets ergs zijn hoop ik? Om te checken of hij de dozen ook heeft weggehaalt ben ik voor school nog even langs de Sedna- zwerfkei gefietst, maar de kei is weg... Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 Mail 'm eens als je het graag wil weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 Meneer heeft ook z'n naam veranderd in: 'xantia'. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the dam-scout Geplaatst 6 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2004 mailen kan ook maar ik dacht misschien weet iemand hier iets van. Hets toch raar als je alle gevonden caches delete. Daarna ook je eigen caches en dan je naam veranderd. Dat blijft gewoon raar. Groeten Chris the dam-scout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 Mij staat bij dat hij naar het buitenland is gegaan, maar ik weet niet voor hoelang. Wellicht dat dit enige relatie heeft. Of ... het gekozen muziekstuk van de Watjes heeft hem erg aangegrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Watjes Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 Dat was dan ook wel een waar hoogstandje als ik het zelf mag zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 6 oktober 2004 Share Geplaatst 6 oktober 2004 En ik moest de twee virtuals nog doen. Net nu ik eindelijk een digitale camera tot mijn beschikking heb om te loggen... Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nico Bartels Geplaatst 7 oktober 2004 Share Geplaatst 7 oktober 2004 Mij staat bij dat hij naar het buitenland is gegaan, maar ik weet niet voor hoelang. Wellicht dat dit enige relatie heeft. Tja, dan had ie ze natuurlijk ook nog ter adoptie kunnen aanbieden. Maar goed, eenieder moet natuurlijk zelf weten tot wanneer een eigen cache actief blijft. Mij viel het trouwens ook al op. Ik had er al een aantal in Den Haag gedaan en die van hem stonden ook nog op mijn binnenkort nog te doen lijstje, maar daar zijn ze nu dus ook plotsklaps van af.. Nico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
4puppies Geplaatst 24 oktober 2004 Share Geplaatst 24 oktober 2004 mailen kan ook maar ik dacht misschien weet iemand hier iets van. Hets toch raar als je alle gevonden caches delete. Daarna ook je eigen caches en dan je naam veranderd. Dat blijft gewoon raar. Het is heel raar! Mailen kan niet, zowel fvworkum als Xantia hebben geen emailadres! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the dam-scout Geplaatst 24 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2004 Je hebt gelijk het mailadres is ook weg gehaald maakt het alleen maar vreemder. Groeten, Chris the dam-scout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
4puppies Geplaatst 24 oktober 2004 Share Geplaatst 24 oktober 2004 De caches waren erg leuk Blij dat we ze allemaal hebben gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten