Spring naar bijdragen

welke moet ik nou gaan doen???


Petra

Aanbevolen berichten

Heb net gekeken naar de caches in de benelux. Dit zijn er zo veel :o dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Wij gaan in de herfst vakantie richting zeeland, brugge en de belgische ardenne. Heeft iemand tips over welke caches leuk, mooi, bijzonder of gewoon de moeite waard zijn? Wij zoeken niet van die hele moeilijke, mogen ook virtuele zijn. Graag niet al te lange wandelingen ivm een rug die niet dat gene wil doen wat die persoon wil ;) . kortom wie weet wat??

 

Al vast bedankt petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Afgelopen zomer zijn we twee keer in Brugge geweest en hebben daar wat caches gedaan. Lord of the Rings van Sniffer is heel leuk om te doen, er is zelfs al een tweede versie, die wijzelf ook nog niet gedaan hebben. Ook zijn Brugge with Love is aan te bevelen. Stadswandeling door Brugge, maar wel leuk. Ook caches van Bob Valdez laten je weleens voor verrassingen staan. Maar er zullen er ongetwijfeld wel veel meer liggen die zeker de moeite waard zijn. Wij hadden daar ook maar een paar dagen en beperkte mobiliteit, dus werd het keuzes maken. Succes en veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...