LTeunis Geplaatst 2 oktober 2004 Auteur Geplaatst 2 oktober 2004 Heb net een nieuwe link geplaatst. Aanmelden is NIET meer nodig. kijk hier! nu moet het lukken. Was een klein foutje van mij. laten we er dan maar eentje op nemen? lteunis
Geopatra Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Iteunis, het lijkt erop dat ik iets fout doe. Heb lang gezocht naar het programma om het bestand mee te openen ==> Frontpage. Maar het enige wat eruit komt is MSCF. Dat zal wel niet zijn wat jij bedoeld. Dus: ??? Geopatra.
Zero CooL Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 (bewerkt) Ik weet ook niet wat je verkeerd doet maar dit zie ik als ik dit onderwerp leest: Dit plaatje is btw asap verdwenen 2 oktober 2004 bewerkt door Zero CooL
LTeunis Geplaatst 2 oktober 2004 Auteur Geplaatst 2 oktober 2004 Het lijkt erop dat Geopatra haar avatar van beveiligde site af wil halen. Goed, het bestand is dus alleen maar te openen op een pocketpc via settings -> today NADAT deze geplaatst is in de map \windows op de PPC of...met een thememaker op de PC. Heb deze keer alles gecheckt en weet zeker dat er geen probbies meer zijn.
Geopatra Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Ja, er is ergens iets misgegaan. Heb vanmiddag homepage geactiveerd en tevens een nieuwe avatar op het publieke deel van die homepage geplaatst. Dat lukte nog wel, maar vanuit mijncontrolepaneel de goede link leggen was teveel geplaatst! Weet zeker dat de foto niet op het besloten deel staat - adres staat dan in de balk erboven: publiek- maar toch gaat het niet zo. Blijkbaar is het daarmee misgegaan en heb ik wel degelijk een link geplaatst: voor het hele forum. Inmiddels de zaak maar weer gedeactiveerd en de link verwijderd. Jammer. Geopatra : duidelijk niet geschoold in it of wat dan ook.
Sparks Sailor Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Ik zit eigenlijk te wachten op Zero Cool, die heeft van die flitsende plaatjes. Volgens mij is daar een blitsen PPC Theme van te maken.
Zero CooL Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Geef maar een formaat op. Een .TSK file is me onbekend, maar als je/jullie die zelf kunnen omtoveren van *.JPG > *.TSK is het geen probleem. Als het iets zoals bij ITEUNIS op z'n site moet zijn is het niet zo moeilijk. C'ya Zero CooL
rhgs Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Doe maar gewoon JPG. Die TSK is een PocketPC theme. Daar zit naast de background o.a. de aparte background van het pulldown menu en de kleur van de diverse teksten en alarmmeldingen etc. in verwerkt. Omzetten naar een leuke TSK is in 30 sec. klaar.
Zero CooL Geplaatst 3 oktober 2004 Geplaatst 3 oktober 2004 Hier een linkje.... 3 JPEG bestanden, 1 SWF bestand.., hoop dat je/jullie hier wat mee kan/kunnne??? Suc6....... Zero CooL
rhgs Geplaatst 3 oktober 2004 Geplaatst 3 oktober 2004 Bedankt! Even een snelle compilatie: Geocaching PPC2003 theme (klik voor download) Misschien heeft iemand er wat aan. Let op: de kleurstelling is voor PPC2003. Die heeft een startmenu met witte i.p.v. zwarte letters. have fun! @Zero: ik heb je een PM gestuurd.
rhgs Geplaatst 4 oktober 2004 Geplaatst 4 oktober 2004 En mijn handtekening is nu ook helemaal in orde Thanx
Zero CooL Geplaatst 7 september 2005 Geplaatst 7 september 2005 Hier een linkje.... 3 JPEG bestanden, 1 SWF bestand.., hoop dat je/jullie hier wat mee kan/kunnne??? Suc6....... Zero CooL <{POST_SNAPBACK}> Hmm die bestanden kunnen niet meer gevonden worden, als er interesse voor is moet ik even gaan zoeken en zit ik het boeltje weer terug
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden