Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wou nog even zeggen dat ik geen ruzie wil. Ik ben het met Nico eens: laten we er wat op drinken juist ! :beerchug: Wat ik zei over plastic, dat was zomaar iets wat ik me herinnerde. Ik zit zelf onder de plastic: dit toetsenbord, mijn muis, de wijzers van mijn horloge, elastiek in mijn haar, noem maar op. Ik wil helemaal niet zeggen dat het fout is als iemand een cache van plastic heeft !

Geplaatst
Voetbal heeft ook niets te maken met sport

Foutje, Voetbal IS sport. Dat sommigen -veel- menen de sport te moeten verkrachten is iets anders...

Ben ik dan fout als ik ze hun gang laat gaan?

Hihi...wilde je ze tegenhouden dan?? Waarom praat je over fout of goed?? Er wordt hier gesproken over meningen dus kan er nooit een fout of goed bij zijn.

onvermogen is het plaatsen van een cache in een bijna onbereikbare plaats, alleen maar om zoveel mogelijk prullaria te kunnen verzamelen.

Dacht t niet...onvermogen is: een ander niet in zijn eigen waarde kunnen laten om te doen wat hij/zij leuk vindt.

Luiheid is het plaatsen van een cache waar niks te doen valt. Een boom is een boom, een bos is een bos, en gras is altijd nat als het hoog is. Nederland kent geen uitkijkpunten die noemenswaardig zijn qua natuur.

Waar mijn caches liggen, is niets te doen. Maar daarmee zou ik toch niet willen zeggen dat ik lui ben.......

Ook het feit dat Nederland geen uitzichten kent die noemenswaardig zijn qua natuur is puur jouw mening. Dus niet:

Nederland kent geen...

Maar:

IK VIND dat Nederland geen..........

Gewoon aangeven wat jouw mening is, jouw waarheid dus.

Ik zoek liever......

Precies, JIJ ZOEKT LIEVER.... Dus jouw mening.

Het is een stuk interessanter...

Nee, JIJ VINDT het een stuk interessanter.. Twee heeeeeel verschillende dingen!

Geplaatst
plastic

Echter zodra we bier uit plastiek flessen en plastiek bekers moeten gaan drinken! :beerchug:

Dan is het pas erg! :angry:

Niet voor te stellen oktober festbier uit plastiek flessen in plastiek bekers van 1 liter! :)

Geplaatst

Dwarreltje: Goed hoor, wat jij VINDT :) Enne, qua voetbal had ik het over het spel, niet over de supporters. En overigens is dat niet wat ik vind, maar wat ik beoordeel aan de hand van feiten. Misschien kun je het zien als sport, maar voor sport is vooral sportiviteit, en dat is bij dit spel al jaren door.

Jan de behanger: Bier uit plastic flessen? Scheel een hoop tillen en opruimen. Smaakt er overigens niet slechter door, al ben ik geen echte bierdrinker, nog kenner.

Mijn mening over stevige bierdrinkers is ongeveer hetzelfde als over rokers. De meeste weten niet wat ze naar binnen slaan of uberhaupt waarom ze het doen.

Enne, Ruzie? kom op zeg, we zijn toch allemaal geocachers? :beerchug:

Een borrel en een flinke heftige discussie is nog geen ruzie....da's amusement! :angry:

Geplaatst
LOL, "parkeer je auto" staat toch ook in de omschrijving van "Flapje" (die binnenkort op m'n lijstje staat, want een cache van een oude bekende mag ik natuurlijk niet overslaan.)

En verder heb je gelijk. Biertje?  ;)  (of was't Raki?)

Haha, ik heb het dan ook over 'parkeren kan.. etc', het hoeft natuurlijk niet. De cachebeschrijving is ook voor anderen gemaakt en veel mensen hebben/gebruiken toch zo'n autoding. Ik hou daar dus gewoon ook rekening mee. :o

En ja, Raki vind ik nog steeds lekker.. maar een biertje af en toe mag ook.. :o

Nico.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...