Spring naar bijdragen

Bijwerken kaarten GEOCACHING.NL


rhgs

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je een password hebt voor de DIY Do It Yourself pagina's kan je een verzoek indienen om de cachegegevens in de NL database te verversen. Dit hebben we te danken aan de Inspanningen van Reintje De Vos. Een Password aanvragen kan op www.geocaching.nl/diy . :beerchug:

Het systeem is nog niet helemaal optimaal want de database moet eerste weten dat jij "owner" bent van de cache. Daar zit ook een soort latency tussen. Zelf heb ik van cache "Vallende Ster" de coords gewijzigd maar die is ook nog niet gepropageerd naar de cachekaarten.

Groet,

 

Andries pe1bmc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb e.e.a. in gang gezet. Uiteindelijk zal het wel voor elkaar komen denk ik.

Zoals ik al in een ander draadje heb uitgelegd is er een dag na mijn vertrek naar China een probleem opgedoken in de sripts. Ik heb net wat door de log files zitten kijken en mijn conclusie is: "Het is behoorlijk mis". Ik zal begin volgende week de zaak repareren en dan is het volgend weekend allemaal weer in orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Vanmorgen ontdekte ik dat plotseling een stuk of 7 al langer geleden gelogde caches opeens op "mijn niet gevonden" cachekaart staan.

 

Tot gisterenavond stonden ze keurig op de kaart van "mijn gevonden caches".

 

Iemand hier ook problemen mee of moet Reintje de Vos hier eens naar kijken.

 

Voorbeeld:

GCKWQK

GCH4JJ

GC758A

GCGWCH

GC4319

GCJA84

GC2D2B

 

In binnen- en buitenland.

 

Dus nogmaals ze hebben altijd op de gevonden kaart gestaan!!! :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand hier ook problemen mee of moet Reintje de Vos hier eens naar kijken.

Ik ben door Pentagram gisteren gewezen op het probleem.

Als het mee zit is het vanaf 22:00 gisteren avond niet erger geworden. Vanavond ga ik zorgen dat de fouten hersteld worden. Vanaf dinsdag rond de middag zou het dan allemaal weer moeten kloppen. Als je niet zo lang wilt wachten kun je ook via DHZ de zaak recht zetten.

De door schatzoeker gemelde caches heb ik al aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...