rhgs Geplaatst 18 september 2004 Share Geplaatst 18 september 2004 Vraagje : Hoe vaak worden de kaarten op GEOCACHING.NL bijgewerkt? Ik heb een cache geplaatst en ge-enabled, maar die is (nog) niet zichtbaar op de kaart. Ongeduldig ben ik niet, alleen nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kitt Geplaatst 18 september 2004 Share Geplaatst 18 september 2004 Als je een password hebt voor de DIY Do It Yourself pagina's kan je een verzoek indienen om de cachegegevens in de NL database te verversen. Dit hebben we te danken aan de Inspanningen van Reintje De Vos. Een Password aanvragen kan op www.geocaching.nl/diy . Het systeem is nog niet helemaal optimaal want de database moet eerste weten dat jij "owner" bent van de cache. Daar zit ook een soort latency tussen. Zelf heb ik van cache "Vallende Ster" de coords gewijzigd maar die is ook nog niet gepropageerd naar de cachekaarten. Groet, Andries pe1bmc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 18 september 2004 Auteur Share Geplaatst 18 september 2004 Bedankt. Ik heb e.e.a. in gang gezet. Uiteindelijk zal het wel voor elkaar komen denk ik. Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 26 september 2004 Share Geplaatst 26 september 2004 Ik heb e.e.a. in gang gezet. Uiteindelijk zal het wel voor elkaar komen denk ik. Zoals ik al in een ander draadje heb uitgelegd is er een dag na mijn vertrek naar China een probleem opgedoken in de sripts. Ik heb net wat door de log files zitten kijken en mijn conclusie is: "Het is behoorlijk mis". Ik zal begin volgende week de zaak repareren en dan is het volgend weekend allemaal weer in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 22 augustus 2005 Share Geplaatst 22 augustus 2005 Vanmorgen ontdekte ik dat plotseling een stuk of 7 al langer geleden gelogde caches opeens op "mijn niet gevonden" cachekaart staan. Tot gisterenavond stonden ze keurig op de kaart van "mijn gevonden caches". Iemand hier ook problemen mee of moet Reintje de Vos hier eens naar kijken. Voorbeeld: GCKWQK GCH4JJ GC758A GCGWCH GC4319 GCJA84 GC2D2B In binnen- en buitenland. Dus nogmaals ze hebben altijd op de gevonden kaart gestaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 22 augustus 2005 Share Geplaatst 22 augustus 2005 Iemand hier ook problemen mee of moet Reintje de Vos hier eens naar kijken. Ik ben door Pentagram gisteren gewezen op het probleem. Als het mee zit is het vanaf 22:00 gisteren avond niet erger geworden. Vanavond ga ik zorgen dat de fouten hersteld worden. Vanaf dinsdag rond de middag zou het dan allemaal weer moeten kloppen. Als je niet zo lang wilt wachten kun je ook via DHZ de zaak recht zetten. De door schatzoeker gemelde caches heb ik al aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 22 augustus 2005 Share Geplaatst 22 augustus 2005 Bedankt! Ik had ook wel kunnen wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 22 augustus 2005 Share Geplaatst 22 augustus 2005 Ik had ook wel kunnen wachten! Op afstand kon ik testen dat het inderdaad nu weer goed ging. En met zo'n mooi lijstje was het een paar minuutjes werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 22 augustus 2005 Share Geplaatst 22 augustus 2005 Ik heb zojuist de gewraakte caches "een schop gegeven". Het waren er een stuk of 60. Morgen moet het allemaal weer goed zijn. Als je ontbrekende logs tegenkomt, wacht dan nog even tot morgen totdat je ze via DHZ triggert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 23 augustus 2005 Share Geplaatst 23 augustus 2005 Het ziet er naar uit dat weer alles goed staat. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden