Spring naar bijdragen

Nieuw symbool in cacheoverzichten op .COM


Gast Team Kleijn

Aanbevolen berichten

Gast Team Kleijn

Hoi allen,

 

Sinds kort staan er op de overzichten van GC.COM (Bijvoorbeeld de NearBy) voor elke cache een symbooltje.

Dit is een grijs rechthoekig vakje met daarin lichtgrijze blokjes. Soms is zo'n blokje roodgekleurd. Soms staat er een vraagteken rechts.

 

Wat betekenen deze vakjes (Het lijkt op een of andere rating) kan alleen niet achterhalen hoe ze worden gevuld

 

Wie weet meer ???

 

"Team Kleijn"

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is de grootte van de cache... Micro tot groot

 

Heeft iemand ook al een cache gevonden waarbij het tweede vakje rood is?

1e vakje rood = micro

2e vakje rood = :dribble:

3e vakje rood = regular

4e vakje rood = large

5e vakje = afhankelijk van het ingetekende symbool.

 

Ik heb nou zo'n twintig pagina's cache's bekeken (=400 caches) maar nog niks gevonden met het tweede vakje rood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vroeg ik mij dus ook af waar is dat tweede rode vakje voor misschien komt er een nieuwe optie voor een cachgrote tussen filmrol en regular. Wel handig je kan gelijk zien wat de cachgrote is.

 

Groeten

Chris the dam-scout

Da's wel handig voor mijn nieuwe uitvinding: Een 40mm PVC buis met een schroefdop. (In totaal zo'n10-20 cm lang.) Daar kan een potlood+ logboek+ TB in (Laatste heb ik vrijdag gezien.), en is ook nog makkelijk te verstoppen ook. :blush:

 

Groetjes Q :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Da's wel handig voor mijn nieuwe uitvinding: Een 40mm PVC buis met een schroefdop. (In totaal zo'n10-20 cm lang.) [...]

We hebben hier nog geen Amerikaanse toestanden maar lijkt je constructie niet een beetje op een pijpbom? Daar zijn ze in de USA heel erg op gespitst want dat land zit vol met pijpbommen makers.

Ik zou hem maar niet in de buurt van strategische objecten plaatsen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's wel handig voor mijn nieuwe uitvinding: Een 40mm PVC buis met een schroefdop. (In totaal zo'n10-20 cm lang.) Daar kan een potlood+ logboek+ TB in (Laatste heb ik vrijdag gezien.), en is ook nog makkelijk te verstoppen ook.  :blush:

 

Groetjes Q :dribble:

Nou, Chemie gisteren gevonden... Mooie buis!!! Goeie vondst!!!

Maar ik hoop inderdaad geen Am. toestanden hier... (laat ze maar weg blijven!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nauerna-T is ook zo'n pijp, maar dan een 3-weg-pijpje.

En dat lijkt niet op een pijpbom. Een pijpbom lijkt op een stukje PVC-pijp, en niet andersom.

En laten we alsjeblieft hier in Nederland iets meer hersencellen gebruiken dan die 2 die dat hele Amerika rijk is.

Allemaal bangmakerij om niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...