Gast Team Kleijn Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Hoi allen, Sinds kort staan er op de overzichten van GC.COM (Bijvoorbeeld de NearBy) voor elke cache een symbooltje. Dit is een grijs rechthoekig vakje met daarin lichtgrijze blokjes. Soms is zo'n blokje roodgekleurd. Soms staat er een vraagteken rechts. Wat betekenen deze vakjes (Het lijkt op een of andere rating) kan alleen niet achterhalen hoe ze worden gevuld Wie weet meer ??? "Team Kleijn" Rob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Mij viel het ook al op, maar het is als een raadsel voor mij. Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Het is ook niet zo dat als je logt, dat je dan iets moet invullen om de rating te bepalen, ik heb net nog een paar caches gelogt, maar niks nieuws of zo. Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chamsin Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Wat betekenen deze vakjes (Het lijkt op een of andere rating) kan alleen niet achterhalen hoe ze worden gevuldWie weet meer ??? Het is de grootte van de cache... Micro tot groot... Net als met rubbers... De meeste zijn 'regular' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Rechtsklikken op het icoon en eigenschappen bekijken, dan zie je de naam.gif bijv: http://www.geocaching.com/images/icons/con...ainer/micro.gif <grijns> zo kwam ik erachter wat dat nou weer was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Nou Moe, jullie hebben nog gelijk ook! Lekker belangrijk, kan mij 't roesten wat ik zoek, het is alleen wel handig als je weet wat je zoekt, en dat staat rechtsbovenaan de kets- pagina. Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Ach ja het is een beetje dubbelop, als je bijv. in de cachelistings op GC.COM kijkt zie je aan het kistje, vraagtekentje etc. ook wat het is? Misschien dat ze die iconen weg gaan halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Het is de grootte van de cache... Micro tot groot Heeft iemand ook al een cache gevonden waarbij het tweede vakje rood is? 1e vakje rood = micro 2e vakje rood = 3e vakje rood = regular 4e vakje rood = large 5e vakje = afhankelijk van het ingetekende symbool. Ik heb nou zo'n twintig pagina's cache's bekeken (=400 caches) maar nog niks gevonden met het tweede vakje rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the dam-scout Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Dat vroeg ik mij dus ook af waar is dat tweede rode vakje voor misschien komt er een nieuwe optie voor een cachgrote tussen filmrol en regular. Wel handig je kan gelijk zien wat de cachgrote is. Groeten Chris the dam-scout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Dat vroeg ik mij dus ook af waar is dat tweede rode vakje voor misschien komt er een nieuwe optie voor een cachgrote tussen filmrol en regular. Wel handig je kan gelijk zien wat de cachgrote is. Groeten Chris the dam-scout Da's wel handig voor mijn nieuwe uitvinding: Een 40mm PVC buis met een schroefdop. (In totaal zo'n10-20 cm lang.) Daar kan een potlood+ logboek+ TB in (Laatste heb ik vrijdag gezien.), en is ook nog makkelijk te verstoppen ook. Groetjes Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 [...]Da's wel handig voor mijn nieuwe uitvinding: Een 40mm PVC buis met een schroefdop. (In totaal zo'n10-20 cm lang.) [...] We hebben hier nog geen Amerikaanse toestanden maar lijkt je constructie niet een beetje op een pijpbom? Daar zijn ze in de USA heel erg op gespitst want dat land zit vol met pijpbommen makers. Ik zou hem maar niet in de buurt van strategische objecten plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chamsin Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Ach ja het is een beetje dubbelop... Percies.... Niet echt schokkende info... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chamsin Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Da's wel handig voor mijn nieuwe uitvinding: Een 40mm PVC buis met een schroefdop. (In totaal zo'n10-20 cm lang.) Daar kan een potlood+ logboek+ TB in (Laatste heb ik vrijdag gezien.), en is ook nog makkelijk te verstoppen ook. Groetjes Q Nou, Chemie gisteren gevonden... Mooie buis!!! Goeie vondst!!! Maar ik hoop inderdaad geen Am. toestanden hier... (laat ze maar weg blijven!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 12 september 2004 Share Geplaatst 12 september 2004 Nauerna-T is ook zo'n pijp, maar dan een 3-weg-pijpje. En dat lijkt niet op een pijpbom. Een pijpbom lijkt op een stukje PVC-pijp, en niet andersom. En laten we alsjeblieft hier in Nederland iets meer hersencellen gebruiken dan die 2 die dat hele Amerika rijk is. Allemaal bangmakerij om niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGeldrop Geplaatst 13 september 2004 Share Geplaatst 13 september 2004 waar is dat tweede rode vakje voor Inmiddels iets wijzer geworden via dit draadje . Het wordt dus inderdaad een nieuwe grootte, nl. 'small'. 't is alleen nog even wachten op de daadwerkelijke invoering ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden