Spring naar bijdragen

Plaatjes maken


Quaerens

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen,

 

Ik wil voor een cachebeschrijving plaatjes maken. Die plaatjes wil ik samenstellen uit verschillende andere plaatjes die ik van internet af haal. Die internetplaatjes wil ik dan bewerken zodat ik een soort van collage krijg.

Weet iemand welk programma ik daarvoor nodig heb?

 

Groets Quaerens :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil voor een cachebeschrijving plaatjes maken. Die plaatjes wil ik samenstellen uit verschillende andere plaatjes die ik van internet af haal. Die internetplaatjes wil ik dan bewerken zodat ik een soort van collage krijg.

Weet iemand welk programma ik daarvoor nodig heb?

Ik gebruik voor dit soort dingen Corel draw, maar ik heb gehoord dat sommige mensen Photo paint gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen van deze dingen standaard op m'n pc (windows xp). Ik heb alleen paint, en daar kan je als je het plaatje eenmaal heb neergezet niet meer veranderen. Niet handig dus. Zo kan ik geen lay- out maken. :thumbup:

 

Weet je waar ik die programma's waar je het over hebt kan krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen van deze dingen standaard op m'n pc (windows xp). Ik heb alleen paint, en daar kan je als je het plaatje eenmaal heb neergezet niet meer veranderen. Niet handig dus. Zo kan ik geen lay- out maken.  :thumbup:

 

Weet je waar ik die programma's waar je het over hebt kan krijgen?

Bij sommige pc's wordt ea weleens als software meegeleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen van deze dingen standaard op m'n pc (windows xp). Ik heb alleen paint, en daar kan je als je het plaatje eenmaal heb neergezet niet meer veranderen. Niet handig dus. Zo kan ik geen lay- out maken.  :thumbup:

 

Weet je waar ik die programma's waar je het over hebt kan krijgen?

Tuuurlijk weet ik waar je die programma's kan krijgen?? Wie niet???

 

Hier kan je die programma's krijgen.... WOOOOWWW.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gimp is aardig maar onder windows wat minder stabiel (zegguh ze). PaintShopPro is shareware en ook prima te gebruiken.

Klopt, hij viel al twee keer weg terwijl ik uitvogelde hoe het werkt. Namelijk als ik het geselecteerde vlak van een plaatje wil bewegen. Even zoeken naar een oplossing... hoop ik. :D

 

Ennuh, waar kan ik dat progje vinden? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gimp is aardig maar onder windows wat minder stabiel (zegguh ze). PaintShopPro is shareware en ook prima te gebruiken.

Klopt, hij viel al twee keer weg terwijl ik uitvogelde hoe het werkt. Namelijk als ik het geselecteerde vlak van een plaatje wil bewegen. Even zoeken naar een oplossing... hoop ik. :D

 

Ennuh, waar kan ik dat progje vinden? :thumbup:

www.jasc.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gimp is aardig maar onder windows wat minder stabiel (zegguh ze). PaintShopPro is shareware en ook prima te gebruiken.

Klopt, hij viel al twee keer weg terwijl ik uitvogelde hoe het werkt. Namelijk als ik het geselecteerde vlak van een plaatje wil bewegen. Even zoeken naar een oplossing... hoop ik. ;)

 

Ennuh, waar kan ik dat progje vinden? :D

www.jasc.com

Klopt, 'k ben bezig met downen! :D

 

Is best wel veel maar ik ben op 33% en ik ben tussendoor bezig met het verkennen van GIMP, maar ik heb 'm nog niet helemaal door.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...