Kruimeldief Geplaatst 22 oktober 2004 Share Geplaatst 22 oktober 2004 (geprobeerd mijn schoonmoeder een glaasje te laten drinken , helaas trapte ze er niet in.) Locutus Kun je haar niet even beamen? Mooie vangst trouwens GRTZ PettyThief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 23 oktober 2004 Share Geplaatst 23 oktober 2004 Kun je haar niet even beamen? Ik heb het al eens geprobeerd met het commando : "Beat her up Scotty" , ook dit heeft me niet verder geholpen... Locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Er is er toch wel 1 waarvoor je een boot nodig hebt: Under The Bridge Er zijn er nog minstens drie die met een boot gedaan moeten worden, maar die liggen allemaal niet op de Noordzee. Narwal's Island (Dode Hond)Eiland in De KijfhoekSchateilandWaarschijnlijk heb ik nog wel wat andere watercaches gemist. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutch-locutus Geplaatst 25 oktober 2004 Share Geplaatst 25 oktober 2004 Narwal's Island (Dode Hond) Ja... de dode hond... wel gepaste veiligheidmiddelen meenemen om je tegen de lokale bewoners te beschermen! . Zorg wel dat je bij deze cache voldoende bewijs verzameld dat je hem gevonden hebt . Voor je het weet wordt je net als Barny gekielhaald, en loop je met een levenslang trauma rond . Locutus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arend Geplaatst 26 oktober 2004 Share Geplaatst 26 oktober 2004 Das een knappe fles volgens mij, ik denk dat hij ooit wel heel lekker was .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden