Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

mmh, misschien is die cache goedgekeurd omdat die approver helemaal niet op die lettertjes N/S/E/W gelet had maar alleen op die cijfers en vervolgens een plek approved heeft die op E 04... ligt (ook staat in de kop iets van W 04). Ik kijk ook niet altijd op die letters, omdat ik ga gewoon ervan uit dat een Nederlandse cache ergens op E 04 ligt. Heeft dus niks ermee te maken of deze cache op sbb gebied ligt, hij ligt gewoon goed, op een approved plek, er is volgens mij alleen maar vergeten het W in een E te veranderen. Misschien niet netjes, maar menselijk - en heeft in mijn ogen helemaal niks met het approval proces te maken.

Dus waar maak je je druk over???

Geplaatst
:(

waarom wordt mijn topic gesloten ????????????????????????????????

en door wie

ik heb geen enkele regel overtreden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoe kan dit dat deze cache is goed gekeurd 

of komt het dat het geen sbb gebied is 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...e1-09ce8d7b3fbf

ik weet het niet meer

zo dit geeft weer wat brand stof

Een foutje misschien,is menselijk hoor.

Of het heeft met de brandstof te maken. :D

Gr Twinlife :blink:

Gast Yvonne (GOTCHA)
Geplaatst

Om welke cache gaat het hier? Antwoord al gehad. Polderkist.

Prima cache zo op het oog, niet eens een micro!

Geplaatst

Wel Mc. Gregor, je komt als een duiveltje uit een doosje met de zin: "hoe kan dit dat deze cache is goed gekeurd" die, neem ik aan vragend bedoeld is.

Je hebt dus onlustgevoelens over deze vermelde cache. In zo'n geval zou ik beginnen met eens te vertellen aan de cache eigenaar: 'ik vind dat je cache ten onrechte is goedgekeurd' en 'hoe heb je dat geflikt?'. Misschien krijg ik dan een normaal to-the-point verhaal terug; de wonderen zijn de wereld niet uit. Dan, in een volgend stadium zou ik de approver vragen wat hem bezield heeft om de cache goed te keuren. En daarna pas, als ik nog steeds geen genoegdoening heb en voldoende onlust overhoud, zou ik de openbaarheid betreden met mijn brandende kwestie.

Met je bericht vraag je aan de lezers om 'ieder voor zich' uit te maken wat er volgens hun bevinding mis is met de cache. Je zegt zelf niet wat er mis is, je geeft alleen een vage hint over 'geen sbb' terrein waar ik dan zeker het mijne (wat?) van moet denken. Dat voelt bij mij wringend aan.

Ikzelf heb geen probleem (o.k., ik vind het vaak niet leuk) als mijn handelen ter discussie wordt gesteld in een persoonpersoon situatie. Waar ik wel een groot probleem mee heb is als mijn handelen over mijn hoofd heen ter beoordeling wordt voorgelegd aan een grote groep mensen zonder dat mij iets gevraagd is erover.

Ik zou het antwoord op "waarom wordt mijn topic gesloten" dus zoeken in de forumregels : 'Op dit board gelden de normale fatsoensregels.'.

Geplaatst

Prof. Y. Lupardi Geplaatst op August 29 2004, 22:43:02

zou het antwoord op "waarom wordt mijn topic gesloten" dus zoeken in de forumregels : 'Op dit board gelden de normale fatsoensregels.'.

ik heb geen regels overtreden ik zou niet weten welke

en als iemand een topic sluit zonder dat temelden met naam en toe naam en zonder argument valt dat dan niet onder de regels van de normale fatsoen regels

of moeten alleen de mensen die posten zich aan de regels houden ???????

Geplaatst

Het lijkt mij zo wiedes: je moet je in postings hier aan de regels houden. Buiten het forum gelden andere regels. Of wil je zeggen dat de moderator niet tot de groep 'mensen die posten' hoort en zich niet aan de regels hoeft te houden kennelijk?

Nu ga je het onderwerp waar het over gaat verschuiven van het handelen van de approver naar het handelen van de moderator. De regels zijn duidelijk in dit geval: "Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door de admin of moderator dien je je via e-mail of PM (Personal mail) te melden. Niet openlijk via het board!".

Als ik je aangeef in welke richting ik de reden voor het sluiten van het topic zou zoeken dan kan je daarmee instemmen of niet. Dan hebben we een discussie. Maar daar niet op ingaan en dan het argument 'fatsoenlijk gedrag' terug te kaatsen naar de moderator is wel een erg makkelijke draai geven aan de discussie.

Je reactie sterkt mij in de overtuiging dat je het normaal vind om de juistheid van het handelen van mensen in de volle openbaarheid in twijfel te trekken zonder die personen er ooit eerst zelf over aan te spreken.

Geplaatst

het gaat toch om het sluiten van een draadje en niet anders

Prof. Y. Lupardi Geplaatst op August 30 2004, 09:06:44

Je reactie sterkt mij in de overtuiging dat je het normaal vind om de juistheid van het handelen van mensen in de volle openbaarheid in twijfel te trekken zonder die personen er ooit eerst zelf over aan te spreken.

als je daar zo overdenk is dat je goed recht we leven in een land waar we vrijheid van menings uiting hebben .

ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag wie het draadje heeft gesloten .

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...