Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste geocachers,

Ik heb voor misschien voor sommige van jullie een hele makkelijke vraag:

- hoe verander ik een *.loc of een *.gpx file in een *.wpt file

Waarom ik dit wil weten is omdat ik graag bestanden uit EasyGPS rechtstreeks in Map Source wil openen zonder dat ik eerst de bestanden vanuit mijn EasyGPS in mijn GPS laad en vervolgens vanuit mijn GPS in MapSource weer terug "stort".

Dit lijkt mij handig als ik even mijn PC kabel niet heb en snel wil weten waar de caches ergens liggen.

THANX!!

Geplaatst

Sinds kort ( anderhalve week) gebruiken wij het programmaatje GSAK. Daarmee gaat het ook prima. Dat Gartrax ken ik niet, dus durf er niets van te zeggen/schrijven, maar dat GSAK snap ik zelfs. Werkt perfect.

Spirit

Geplaatst

Nou mensen erg bedankt voor jullie reacties!! Ik heb Gartrax en GSAK gedownload en geprobeerd. Ik snap de programmas maar het werkt niet helemaal omdat ik blijk een te oude versie van Map Source heb (4.00). En het *.map bestand kan ik dan niet openen. Eigenlijk te gek want ik heb Map Source nog geen jaar!!

Maar i.i.g. bedankt :thumbup:

Geplaatst

Siegurd, je hebt toch een 60CS.

Daar bij zat een waypoint manager cd.

Als je deze installeerd dan wordt MapSource geuped naar 5.4 of zo.

Trouwens met Gartrax kan je kiezen voor welke versie Mapsource het bestand opgeslagen moet worden.

Geplaatst

Het is inmiddels opgelost!!! Ik heb op de site van Garmin de update geownload van MapSource (de 6.3 versie)(10 MB!!!) en nu werkt alles perfect!!

Thanx!!

Geplaatst

Met GSAK kan het inderdaad ook maar toen ik het wou uitproberen bleek GSAK niet meer te draaien. De gratis downloadbare versie schijnt maar 30 dagen te werken, daarna moet je registreren en betalen!

Geplaatst

Van de GSAK site

GSAK is FREE but If you like the program I ask that you at least consider registration. To register GSAK or see the benefits of registration click here
Registration benefits:

1.      With the unregistered version, every 30 days (you get a warning 7 days before) it will expire and you need to download the latest version from the website for another 30 days free use. Registered versions do not expire

Registration is $15 USD

Dus of $15 betalen, of elke maand downloaden :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...