gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 zal uiteindelijk tegen je werken ben in bang Dank voor het advies. Ben benieuwd welk onheil mij eventueel te wachten staat.
mgr Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Er wordt trouwens net gedaan of het Cairnteam de initiatiefnemer is van het wegwerpcachen, een tak van sport die ook wij natuurlijk niet graag geïntroduceerd zien worden. Eh, jongens, oprakelen heeft denk ik geen zin. Laten we alleen dit nog even constateren.
skansen Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 zal uiteindelijk tegen je werken ben in bang Dank voor het advies. Ben benieuwd welk onheil mij eventueel te wachten staat. GR je maakt zulke mooie caches. Zeg nu eens recht op en neer wat er aan de hand is. Wat wil je. Wat kan niet.
gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 [op welke plaatsen je het specifiek hebt over het wegwerpen van kaboutercaches. Niet ik, maar Scorpion kwam met het idee kaboutercaches weg te werpen. Gistermiddag. Zoek maar terug als je het wilt controleren.
skansen Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Linke Logger heeft mede voor dit soort gevallen de mogelijkheid van een kabouterlog in het leven geroepen. Het draadje is van "gedane gache is niet te loggen" veranderd in de derde post over het inroepen van kabouter caches door Linke Logger. Het draadje volgend raak ik aardig de kluts kwijt. Kabouter en caches. Ook kabouters bij snelwegen die misschien wel cache in Trash out aan het doen zijn.
gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Zeg nu eens recht op en neer wat er aan de hand is.Wat wil je. Dat heb ik al vele malen recht op en neer gezegd. Zeer in het kort: ik vind het approvalbeleid te streng en ik vind dat de websitebeheerders en approvers te strakke banden aanhalen met de terreinbeheerders. De cacher wordt hierdoor onnodig in een keurslijf gedwongen. Jammer, maar weinig aan te doen als je officiële caches plaatst. Kaboutercaches kunnen een uitweg vormen. Vandaar dat ik hiermee experimenteer. Maar intussen krijg ik wel allemaal mensen op mijn dak die vinden dat kaboutercaches niet kunnen of die vinden dat mijn persoonlijkheid niet deugt. Anderen daarentegen zien kaboutercaches als gunstige onwikkeling. Met de tegenstanders loopt nu de discussie. Daarin werd gisteren geopperd dat kaboutercaches maar moeten worden weggegooid, iets wat ik minder op prijs stel.
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 [op welke plaatsen je het specifiek hebt over het wegwerpen van kaboutercaches. Niet ik, maar Scorpion kwam met het idee kaboutercaches weg te werpen. Gistermiddag. Zoek maar terug als je het wilt controleren. Je blijft rond de pot draaien. Ik ga niet terug zoeken. Eerst roep je dat er caches weggegooid gaan worden net als in Engeland, dan is het alleen kaboutercaches, en nu heeft Scorpion het gedaan. Zinloos dit... Vraag is inderdaad, wat is jouw frustratie nou eigenlijk ?
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Zeg nu eens recht op en neer wat er aan de hand is.Wat wil je. Dat heb ik al vele malen recht op en neer gezegd. Zeer in het kort: ik vind het approvalbeleid te streng en ik vind dat de websitebeheerders en approvers te strakke banden aanhalen met de terreinbeheerders. De cacher wordt hierdoor onnodig in een keurslijf gedwongen. Jammer, maar weinig aan te doen als je officiële caches plaatst. Kaboutercaches kunnen een uitweg vormen. Vandaar dat ik hiermee experimenteer. Maar intussen krijg ik wel allemaal mensen op mijn dak die vinden dat kaboutercaches niet kunnen of die vinden dat mijn persoonlijkheid niet deugt. Anderen daarentegen zien kaboutercaches als gunstige onwikkeling. Met de tegenstanders loopt nu de discussie. Daarin werd gisteren geopperd dat kaboutercaches maar moeten worden weggegooid, iets wat ik minder op prijs stel. Kaboutercaches? Prima alternatief, maar wat heeft dat dan nog met geocaching.com te maken? Bovendien denk ik dat je, ondanks een streng approval beleid waar ik ook niet altijd even blij mee ben, prima alternatieven kunt bedenken binnen de regels van geocaching.com. Als je maar wil...
gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 [op welke plaatsen je het specifiek hebt over het wegwerpen van kaboutercaches. Niet ik, maar Scorpion kwam met het idee kaboutercaches weg te werpen. Gistermiddag. Zoek maar terug als je het wilt controleren. Je blijft rond de pot draaien. Ik ga niet terug zoeken. Eerst roep je dat er caches weggegooid gaan worden net als in Engeland, dan is het alleen kaboutercaches, en nu heeft Scorpion het gedaan. Zinloos dit... Vraag is inderdaad, wat is jouw frustratie nou eigenlijk ? Als je de discussie niet hebt gevolgd is dat jouw probleem.
gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Kaboutercaches? Prima alternatief, maar wat heeft dat dan nog met geocaching.com te maken? Bovendien denk ik dat je, ondanks een streng approval beleid waar ik ook niet altijd even blij mee ben, prima alternatieven kunt bedenken binnen de regels van geocaching.com. Als je maar wil... Dat doen we ook. Ik schreef net al dat het huidige kaboutersysteem iom .com tot stand is gekomen en dat er geen regels worden geschonden, maar die passage heb je kennelijk ook gemist.
skansen Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 @GR. Ik denk met de toename van caches je niet aan regelgeving kan ontkomen. Volgens mij wordt het een zootje. Waar ben jij belemmerd door de regelgeving? Dan moet je daar toch concreet last van hebben gehad. Anders ga je niet over tot een alternatief. Idem voor anderen cachers die problemen hebben met regelgeving. Nogmaals ik heb geen ervaring met het plaatsen van caches, maar als iets niet kan, zal daar toch een reden voor zijn. In Nederland is al een andere regelgeving dan bv. Amerika op het gebied van afstanden tussen caches. Klein en groot landje. Experimenteer je met kaboutercaches. Waarom niet geheel buiten .com of .nl Begin zoiets als SBB met hun caches. Gewoon voor jezelf. Eigen data base, kaarten, hele mikmak. Mensen die dit ook willen zullen dit misschien steunen en bij je aansluiten. Nu krijg je verwarring tussen .com regels en word je gezien als rebel. Bij de weg. Ik heb nergens gelezen dat je persoonlijkheid niet deugd. Een rebel die oppert en uitdagend is krijgt zowel boter en stroop. Nog een bij de weg. Ik vraag en zeg dit niet persoonlijk op "de GR2" maar meer de strekking van de discussie en wat ik waarneem. Daarbij kan ik het net zo goed als een ander helemaal mis hebben. Ik geloof niet zo in de Waarheid op zich. Groet.
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Kaboutercaches? Prima alternatief, maar wat heeft dat dan nog met geocaching.com te maken? Bovendien denk ik dat je, ondanks een streng approval beleid waar ik ook niet altijd even blij mee ben, prima alternatieven kunt bedenken binnen de regels van geocaching.com. Als je maar wil... Dat doen we ook. Ik schreef net al dat het huidige kaboutersysteem iom .com tot stand is gekomen en dat er geen regels worden geschonden, maar die passage heb je kennelijk ook gemist. Wat is dan het voordeel van het kaboutersysteem. Als je het in overleg met geocaching.com doet en het ook volgens hun regels, waarom dan wat anders?
gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 Experimenteer je met kaboutercaches. Waarom niet geheel buiten .com of .nl Begin zoiets als SBB met hun caches. Gewoon voor jezelf. Eigen data base, kaarten, hele mikmak. Mensen die dit ook willen zullen dit misschien steunen en bij je aansluiten. Waarom zou ik? De huidige methode heeft mijn voorkeur en .com vindt het goed. Eigen database is er al. Kaarten etc zijn me veel te ingewikkeld zeg, ga er maar aanstaan. Bovendien een beetje overdreven voor die viereneenhalve cache (vooralsnog), want dat is waar we het hier over hebben.
gr2 Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 waarom dan wat anders? Geen moeilijk gedoe met approval.
Heirbaut Hunters Geplaatst 18 augustus 2004 Geplaatst 18 augustus 2004 waarom dan wat anders? Geen moeilijk gedoe met approval. Ik haak af. Ik begrijp er werkelijk geen kl.te meer van. Kaboutercaches om moeilijk gedoe met approval te vermijden maar wel volgens de regels van gc.com. Hekel aan Hawkeyes of zo? Laat maar, ik haak af... Ik schijn het toch niet te kunnen volgen volgens jou.
Aanbevolen berichten