kapper Geplaatst 7 juli 2002 Share Geplaatst 7 juli 2002 Niet om te klagen hoor, verre vandaar !! Maar de ranking list is niet bepaald erg up-to-date. Loopt nu bijna 2 maanden achter ....... Ik heb begrepen dat het bijwerken "handmatig" gaat. Is dit niet te automatiseren ? (jullie zijn de vaklui)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ScoutingErica Geplaatst 8 juli 2002 Share Geplaatst 8 juli 2002 Je zou toch zeggen dat er een mogelijkheid moet zijn om dat live of bijna live te verzorgen... Zou erg fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 22 juli 2002 Share Geplaatst 22 juli 2002 Ik (de maker van de lijst...) had wat probleempjes... - Ben pas verhuisd, kostte erg veel tijd - Had toen geen PC meer... Sinds 4 weken weer wel maar - zonder Excel en Frontpage... Dat is nu weer allemaal geregeld... Maar; De website waar ik de getallen vandaan haalde doet het niet meer... Dus kan ik even niks doen... ??? Als iemand suggesties heeft... Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 22 juli 2002 Share Geplaatst 22 juli 2002 Haalde je de getallen van Dan Miller's Geocaching Statistics pagina? Een paar minuten geleden werkte de site (weer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rwarmer Geplaatst 23 juli 2002 Share Geplaatst 23 juli 2002 Is er ook een lijst van meest / minst bezochte caches in Nederland? Dat lijkt ons wel interessant. Ik heb gekeken op Dan Millers en Buxleys websites, maar zoiets nog niet gevonden. De cache statistieken zijn voor zover ik kan zien alleen op datum van plaatsing gesorteerd. <Jos> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rwarmer Geplaatst 31 juli 2002 Share Geplaatst 31 juli 2002 Omdat er geen lijst met meest bezochtte caches te vinden was heeft Robert er met de hand eentje gemaakt. Is er een plek waar we zo een lijst kunnen neerzetten ? <jos, Robert> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 31 juli 2002 Share Geplaatst 31 juli 2002 Kom maar op! Interessante lijstjes hebben we graag Hier is altijd plaats voor nieuwe initiatieven. Als je e.e.a. in ruwe vorm naar wil sturen zorg ik dat het geheel naar ´huisstyle´ aangepast en op de .nl site gepubliceerd wordt. Ook zo´n nieuw site gedeelte is de jacht op meet en tiende graad confluence punten - virtuele coordinaat snijpunten - Dit gedeelte draait momenteel proef en zal binnenkort gelanceerd worden. Kortom, binnenkort heel wat nieuws op de site! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stada Geplaatst 31 juli 2002 Share Geplaatst 31 juli 2002 Leuk lijstje. Wel jammer dat Adders' Paradise vergeten is. Heeft er op de peildatum 43 en staat dus op plek 20. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 31 juli 2002 Share Geplaatst 31 juli 2002 Door het snelle werk van rwarmer nu al een top 20! Bedankt voor jullie inspanningen. Adders' Paradise toegevoegd. 20 Populairste Caches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rwarmer Geplaatst 1 augustus 2002 Share Geplaatst 1 augustus 2002 :0 Sorry van Adders Paradise, foutje. Deze is denk ik door een slechte verbinding niet doorgekomen. Fijn dat hij er nu opstaat. <Robert> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 augustus 2002 Share Geplaatst 1 augustus 2002 Ja, ik vind het leuk om opeens een extra nieuw ding te kunnen beklikken. En het lijstje is informatief. Nu eens proberen te doorgronden welke zaken de ene cache populairder maken dan de andere. Nu hebben we het leeftijd-effect er - dacht ik zo te zien - in zitten. Wie weet komt er nog eens een 3-D staafdiagram voor bezoekfrequentie per cache per maand in de tijd. :-) Als ik af en toe zie hoe mooi mensen met spreadsheets weten te stoeien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden