Kruimeldief Geplaatst 8 december 2004 Geplaatst 8 december 2004 Volgende week kan ik de GPS weer ophalen. Daarna snel weer genieten van de lange dagen tussen Kerst en 2005 Lange dagen? Iedereen heeft in die periode korte dagen en lange avonden Kruimel
deBruineBeren Geplaatst 9 december 2004 Auteur Geplaatst 9 december 2004 Het probleem bij deze Venture heeft zich zelf naar een paar maanden van zelf opgelost. <{POST_SNAPBACK}> Ik sprak net met de eigenaar van de Venture het probleem is weer terug
Acronius (De Zoeklichten) Geplaatst 16 december 2004 Geplaatst 16 december 2004 Sailtron Vandaag mijn LEGEND opgehaald en snel batterijen erin en alles werkt weer OK dus nu kan ik in het donker weer zien waar ik ben. Dikke pluim voor Sailtron... er stond ook netjes een kaart van de omgeving op dus niet gelijk weer aan het uploaden. Heerlijk om weer cachend het oude jaar uit te kunnen.
franciss Geplaatst 30 december 2004 Geplaatst 30 december 2004 Sailtron Vandaag mijn LEGEND opgehaald en snel batterijen erin en alles werkt weer OK dus nu kan ik in het donker weer zien waar ik ben. Dikke pluim voor Sailtron... er stond ook netjes een kaart van de omgeving op dus niet gelijk weer aan het uploaden. Heerlijk om weer cachend het oude jaar uit te kunnen. <{POST_SNAPBACK}> Ik wil ook een Venture kopen. En dan wel in amerika omdat een deel van mijn familie er toch naartoe gaat en ik ben er na jarig. Nu was mijn vraag of dit dan ook nog gewoon kan met het oog op de garantie?? Bij voorbaat dank Francis
Peetee Geplaatst 31 december 2004 Geplaatst 31 december 2004 Ik wil ook een Venture kopen. En dan wel in amerika omdat een deel van mijn familie er toch naartoe gaat en ik ben er na jarig. Nu was mijn vraag of dit dan ook nog gewoon kan met het oog op de garantie?? Bij voorbaat dank Francis Als je in Amerika koopt ben je in geval van problemen dus ook op je Amerikaanse leverancier aangewezen voor garantie-aangelegenheden. Dat wordt dus: gps opsturen naar Amerika voor reparatie.
Kruimeldief Geplaatst 31 december 2004 Geplaatst 31 december 2004 Ik wil ook een Venture kopen. En dan wel in amerika omdat een deel van mijn familie er toch naartoe gaat en ik ben er na jarig. Nu was mijn vraag of dit dan ook nog gewoon kan met het oog op de garantie?? Als je in Amerika koopt ben je in geval van problemen dus ook op je Amerikaanse leverancier aangewezen voor garantie-aangelegenheden. Dat wordt dus: gps opsturen naar Amerika voor reparatie. Dat is het nadeel van goedkoper kunnen kopen. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
franciss Geplaatst 31 december 2004 Geplaatst 31 december 2004 Ik wil ook een Venture kopen. En dan wel in amerika omdat een deel van mijn familie er toch naartoe gaat en ik ben er na jarig. Nu was mijn vraag of dit dan ook nog gewoon kan met het oog op de garantie?? Als je in Amerika koopt ben je in geval van problemen dus ook op je Amerikaanse leverancier aangewezen voor garantie-aangelegenheden. Dat wordt dus: gps opsturen naar Amerika voor reparatie. Dat is het nadeel van goedkoper kunnen kopen. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. <{POST_SNAPBACK}> Dat moet dan maar he.... En kan het wel proberen bij sailtron (ofzo) Mocht er iets mis gaan en anders inderdaad opsturen naar mijn familie daar. Dat kan wel.
pirri Geplaatst 2 januari 2005 Geplaatst 2 januari 2005 Misschien veel mosterd na de maaltijd, maar ik had ongeveer hetzelfde probleem bij de legend. Bij mij was een gebrek aan handigheid en kennis van de gebuiksaanwijzing. backlight is kort indrukken in-en uitschakelen is lang indrukken.
fredje310 Geplaatst 2 januari 2005 Geplaatst 2 januari 2005 Wie kent dit probleem bij een Garmin eTrex Venture.Als je op het knopje drukt om het lampje aan te doen gaat het display uit. Als je dan vervolgens weer op het knopje drukt om het lampje uit te doen gaat het display weer aan. Ik heb de software al ge-upgrade naar de nieuwste versie maar dat mocht niet baden. Omdat de garantie termijn verlopen is ben ik bang dat er dure reparatie te wachten staat. Heeft iemand dit probleem al eens eerder gezien. <{POST_SNAPBACK}> Hoi hoi , Ik heb ook eens een vergelijkbaar probleem gehad. Na een update van de software ging hij steeds na een aantal minuten / seconden vanzelf weer uit. zeer irritant. Ik had toen ook het idee dat hij defect was, ik heb toen de venture terug gezet naar fabrieksinstellingen. Na deze harde reset was mijn probleem opgelost. Ik zou niet weten of het bij jou helpt maar het is het proberen waard Grtz Manfred
Aanbevolen berichten