Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)


Geen idee welke app u gebruikt, maar heeft u de app al eens afgesloten en opnieuw gestart ( eventueel uw hele smartphone opnieuw starten ).

Helpt dat niet en u gebruikt u de Geocaching app, dan misschien dáár hulp inroepen. Zo te lezen hebben meer mensen daarmee problemen : Trouble with navigation
 

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Bedankt voor reactie heb de originele geocach app .Ik heb telefoon opnieuw opgestart maar probleem bleef hierna app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar alsnog blijft het probleem het zelfde 

Geplaatst (bewerkt)

Als u in het 'veld' loopt, geen andere werkende gps hebben én een Android smartphone hebben, dan zou u C:Geo kunnen installeren.
 

C:Geo starten, de GC-code zoeken ( met loepje rechts onderin ), dan de cache gegevens inladen, rechts bovenin op route/navigeer klikken en 'Compass' kiezen.

Alle benodigde gegevens staan natuurlijk dan ook in C:Geo. Ik gebruik C:Geo vooral omdat het met die app veel beter lezen & browsen is dan op m'n Garmin 64s schermpje.

Ps. dan niet vergeten om de GPS op uw smartphone aan te zetten !

 

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Tip:
Heb je de gps op je telefoon al eens gekalibreerd? Hier lees je er meer over: https://support.google.com/maps/answer/2839911?co=GENIE.Platform%3DAndroid&oco=1&sjid=15192072153088407493-EU#calibrate_phone_android&zippy=%2Cje-telefoon-of-tablet-kalibreren

Let op: het kalibreren kun je het beste buiten doen.

En als je de kompaswijzer (klik op het kompas-icoontje rechtsboven in de groene balk) gebruikt, wijst hij dan ook niet in de juiste richting?

image.png

Geplaatst

Bedankt deze tip ik heb hem gekalibreerd echter de navigatiepijl werkt niet, ik zie de afstand teruglopen totdat ik de cache gevonden heb echter de navigatiepijl wijst vanaf startpunt een heel andere kant uit en geeft me geen richting meer aan . 

Ik loop momenteel dus op de teruglopende meters om een cache te kunnen vinden . Mijn vriendin heeft momenteel het zelfde probleem als mij ik heb gelezen dat dit probleem meer mensen hebben alleen tot heden komt nog niemand met de juiste oplossing 

Screenshot_20250428_132048_Samsung Internet.jpg

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...