Heerlen2024 Geplaatst 27 april Geplaatst 27 april Het navigatiepijltje geeft geen richting meer aan. Loopt ook niet meer mee. Afstand loopt wel af. Cuijk 2022 heeft hier ook problemen mee.
Linkalovers Geplaatst 27 april Geplaatst 27 april (bewerkt) Geen idee welke app u gebruikt, maar heeft u de app al eens afgesloten en opnieuw gestart ( eventueel uw hele smartphone opnieuw starten ). Helpt dat niet en u gebruikt u de Geocaching app, dan misschien dáár hulp inroepen. Zo te lezen hebben meer mensen daarmee problemen : Trouble with navigation 27 april bewerkt door Linkalovers
Heerlen2024 Geplaatst 27 april Auteur Geplaatst 27 april Bedankt voor reactie heb de originele geocach app .Ik heb telefoon opnieuw opgestart maar probleem bleef hierna app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar alsnog blijft het probleem het zelfde
Linkalovers Geplaatst 27 april Geplaatst 27 april (bewerkt) Als u in het 'veld' loopt, geen andere werkende gps hebben én een Android smartphone hebben, dan zou u C:Geo kunnen installeren. C:Geo starten, de GC-code zoeken ( met loepje rechts onderin ), dan de cache gegevens inladen, rechts bovenin op route/navigeer klikken en 'Compass' kiezen. Alle benodigde gegevens staan natuurlijk dan ook in C:Geo. Ik gebruik C:Geo vooral omdat het met die app veel beter lezen & browsen is dan op m'n Garmin 64s schermpje. Ps. dan niet vergeten om de GPS op uw smartphone aan te zetten ! 27 april bewerkt door Linkalovers
Heerlen2024 Geplaatst 28 april Auteur Geplaatst 28 april Alles geprobeerd maar navigatiepijl werkt niet het wordt moeilijk om zo te geocache ik krijg soms zelfs 2 navigatie pijlen te zien
Peetee Geplaatst 28 april Geplaatst 28 april Tip: Heb je de gps op je telefoon al eens gekalibreerd? Hier lees je er meer over: https://support.google.com/maps/answer/2839911?co=GENIE.Platform%3DAndroid&oco=1&sjid=15192072153088407493-EU#calibrate_phone_android&zippy=%2Cje-telefoon-of-tablet-kalibreren Let op: het kalibreren kun je het beste buiten doen. En als je de kompaswijzer (klik op het kompas-icoontje rechtsboven in de groene balk) gebruikt, wijst hij dan ook niet in de juiste richting?
Heerlen2024 Geplaatst 28 april Auteur Geplaatst 28 april Bedankt deze tip ik heb hem gekalibreerd echter de navigatiepijl werkt niet, ik zie de afstand teruglopen totdat ik de cache gevonden heb echter de navigatiepijl wijst vanaf startpunt een heel andere kant uit en geeft me geen richting meer aan . Ik loop momenteel dus op de teruglopende meters om een cache te kunnen vinden . Mijn vriendin heeft momenteel het zelfde probleem als mij ik heb gelezen dat dit probleem meer mensen hebben alleen tot heden komt nog niemand met de juiste oplossing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden