Hogelanders Geplaatst zaterdag om 15:01 Share Geplaatst zaterdag om 15:01 Het gaat me wat te ver om speciaal voor Wherigo een gps aan te schaffen. Het moet toch met een app kunnen? Vorig jaar nog een gps aangeschaft via Marktplaats maar ik heb 'm snel weer verkocht. Ik hoopte het gevoel van vroeger weer terug te krijgen. Maar ik ben inmiddels zo gewend aan het gemak van de smartphone. Ik vind een gps maar een hoop gedoe. Maar goed, da's een andere discussie. Ondertussen heb ik de app GCDroid/WhereiDroid gevonden. Tientje per jaar. Met een gratis proefperiode van een week. Ik ga deze binnenkort proberen. Benieuwd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst dinsdag om 08:46 Share Geplaatst dinsdag om 08:46 (bewerkt) Op 2-11-2024 om 16:01 zei Teamdanhoff: ..... Ondertussen heb ik de app GCDroid/WhereiDroid gevonden. Tientje per jaar. Met een gratis proefperiode van een week. Ik ga deze binnenkort proberen. Benieuwd.... Wij ook ! Krijgen we af en toe ( regelmatig ? ) een update ? Misschien daarvoor een eigen topic beginnen, zodat de informatie van die app allemaal bij elkaar staat en zo ook beter te vinden is, voor iedereen die dit ook ( weer ) eens wil proberen. Wij hebben ooit wel eens een WhereIgo gedaan, maar doordat de app steeds vastliep, hebben we dat maar terzijde geschoven. Want om ergens heen te rijden en dan er achter te komen, dat de wandeling vroegtijdig stopt omdat de software niet mee wil werken, werkt geheel averechts op de gemoedsrust die juist die wandeling zou kunnen brengen ! Natuurlijk zou je dan gewoon een wandeling kunnen maken en/of je gps er bij pakken en een cache zoeken, maar soms is er in de omgeving geen ( voor ons zinnige ) cache te vinden, terwijl zo'n weigering toch het humeur verpest. dinsdag om 08:48 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst dinsdag om 21:08 Share Geplaatst dinsdag om 21:08 Op 2-11-2024 om 16:01 zei Hogelanders: Het gaat me wat te ver om speciaal voor Wherigo een gps aan te schaffen. Het moet toch met een app kunnen? Vorig jaar nog een gps aangeschaft via Marktplaats maar ik heb 'm snel weer verkocht. Ik hoopte het gevoel van vroeger weer terug te krijgen. Maar ik ben inmiddels zo gewend aan het gemak van de smartphone. Ik vind een gps maar een hoop gedoe. Maar goed, da's een andere discussie. Ondertussen heb ik de app GCDroid/WhereiDroid gevonden. Tientje per jaar. Met een gratis proefperiode van een week. Ik ga deze binnenkort proberen. Benieuwd.... Vorig jaar van MP een wat oudere GPS aangeschaft waar wherigo probleemloos op draait, tot dusver nog geen vastlopers, o ja koste me wel ff €5.- en moest hem vier KM verder ophalen. Zelfs geen tientje per jaar. Voor het overige een 64sx, hou niet zo van de smartfone, de GPS is niet zo nauwkeurig en het ding is al leeg als je uit de auto stapt. Maar ieder zijn voorkeur hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 15 uur geleden Share Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 12 uur geleden zei Berenboot: Vorig jaar van MP een wat oudere GPS aangeschaft waar wherigo probleemloos op draait, tot dusver nog geen vastlopers, o ja koste me wel ff €5.- en moest hem vier KM verder ophalen. Zelfs geen tientje per jaar. Voor het overige een 64sx, hou niet zo van de smartfone, de GPS is niet zo nauwkeurig en het ding is al leeg als je uit de auto stapt. Maar ieder zijn voorkeur hoor. Helaas op de meeste GPS'en kan men geen apps plaatsen. Ik ben zeer tevreden met mijn Garmin 64s, maar voor een WherIgo heb ik m'n smartphone en een ( goed werkende ) app nodig ! Want het is erg frustrerend ( vooral als het een IT'er betreft ), om een midden in het veld te moeten stoppen omdat de app hopeloos vastloopt. Dus ben ik erg benieuwd naar het verslag van @Hogelanders m.b.t. de GCDroid/WhereiDroid app. 15 uur geleden bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden