yeps26 Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Goedemorgen Ik heb veel caches gedaan die ik door omstandigheden en slordigheid nog niet gelogd heb.. sommigen zijn echt 2 jaar geleden. Tot hoe ver mag je achteraf caches loggen en wat is 'not done' ? Alvast bedankt voor de reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober (bewerkt) 41 minuten geleden zei yeps26: Goedemorgen Ik heb veel caches gedaan die ik door omstandigheden en slordigheid nog niet gelogd heb.. sommigen zijn echt 2 jaar geleden. Tot hoe ver mag je achteraf caches loggen en wat is 'not done' ? Alvast bedankt voor de reacties U mag ze gewoon allemaal loggen, ook als een cache nu offline of gearchiveerd is. Zo ver ik weet is er maar 1 regel : namelijk dat u zelf uw naam in het logboek hebt gezet. Zodra dat gedaan is, dan mag u de cache op de betreffende cache web pagina ook als gevonden loggen. 8 oktober bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Probeer dan in de log wel aan te geven waarom deze log wat laat is gemaakt. Met een log als 'TFTC' loop je een groot risico dat de cache-eigenaar de log gewoon wist. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
on4bam Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Je zorgt er idd best voor dat je de reden vermeld waarom je laat logt. Dikwijls zie je mensen opnieuw loggen nadat hun team opsplitst (bv door scheiding) Wel goed dat je nog weet of kan terugvinden welke caches je toen gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober (bewerkt) 5 uur geleden zei on4bam: .... Wel goed dat je nog weet of kan terugvinden welke caches je toen gedaan hebt. Op een Garmin gps, worden van alle gevonden caches de GC-code opgeslagen. Zo zijn dus altijd de gevonden caches te achterhalen en kunnen zo zelfs in de juiste volgorde gelogd worden. 8 oktober bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
on4bam Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Klopt, in geocache_visits.txt (en bij de GSAK data als backup na elke import). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden