Spring naar bijdragen

Pocket Query's


depaapstjes

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik zit te lezen over Gsak en daar hebben ze het over de pocket query's. Nu staat er in deze informatie vermeld dat in 2014 dat er een max van 1000 caches per PQ, max 10 PQ's per dag, en max 70 PQ's per user.

Nu vraag ik mij af:

a) Gelden deze maximums nog altijd?

b) Als je een eenmalige die 70 PQ Als ik 1x een eenmalige PQ uitvoer mag ik dan de rest van mijn geocache carrière nog maar 69 PQ uitvoeren of gaat het om maximaal 70 actieve PQ's die bv elke week uitgevoerd worden en kan ik oneindig PQ maken als ik ze eenmalig uitvoer? (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)

Hoop van jullie te horen.

groetjes
Snuggelss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

a) ja

b) je kunt maximaal 1000 PQs tegelijk gedefinieerd hebben. Als je een PQ wist, dan kun je in plaats daarvan een nieuwe maken.

(zie ook https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=7&pgid=118 )

Je kunt PQ laten uitvoeren op gekozen een dag, en dan maximaal 10 per dag. Totaal kun je dus 70 PQs per week laten draaien. Ongeacht of je deze PQ daarna wist of automatisch de volgende week opnieuw laat draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei kalkendotters:

a) ja

b) je kunt maximaal 1000 PQs tegelijk gedefinieerd hebben......


Maximaal 1000 PQ gedefinieerd? Bedoel je niet, dat een PQ maximaal 1000 caches kan bevatten?

Maximaal 70 PQ gedefinieerd lijkt mij eerder en meer dan voldoende, vooral omdat er moeilijk een onderverdeling te maken is. Ik heb er 24, waarvan er maar 7 actief zijn en maar 1 iedere dag draait.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Linkalovers:

Maximaal 1000 PQ gedefinieerd? Bedoel je niet, dat een PQ maximaal 1000 caches kan bevatten?

Zie het linkje dat ik gaf, daar staat duidelijk: You can store up to 1000 PQs.

Even snel geprobeerd, en je kunt er in elk geval meer dan 70 aanmaken. (Het kost GS ook nauwelijks ruimte om een PQ definitie op te slaan, dus kunnen ze de grans best hoog zetten)

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei kalkendotters:

a) ja

b) je kunt maximaal 1000 PQs tegelijk gedefinieerd hebben. Als je een PQ wist, dan kun je in plaats daarvan een nieuwe maken.

(zie ook https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=7&pgid=118 )

Je kunt PQ laten uitvoeren op gekozen een dag, en dan maximaal 10 per dag. Totaal kun je dus 70 PQs per week laten draaien. Ongeacht of je deze PQ daarna wist of automatisch de volgende week opnieuw laat draaien.

ok dus dat betekent dat ik nadat ik nu dus 1 pq gemaakt heb en deze eenmalig heb laten uitvoeren ik volgende week gewoon weer 70 PQ kan maken en niet dat ik nog maar 69 PQ over heb voor de rest van mijn geocaching carriere

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...