Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vreemd, het zou met cache te maken kunnen hebben.

De waarde zou meteen zichtbaar moeten zijn, zie hieronder:

image.png.5b95b08b4693ed580bac244c5b395b04.png

Geplaatst

Ik heb het nog even getest in Firefox en Edge, maar met hetzelfde resultaat: Geen groene balk.

Geplaatst

Ook nog even de Chrome cache opgeschoond, maar maakt geen verschil.

Hebben anderen hier ook last van?

Geplaatst

top, dan weet ik nu dat het in het script van die andere tool zit. 
Dank je wel! 

• Leuk 1
Geplaatst

Helaas, bij mij niet. In alle drie de browsers niet. Ook de reset-knop doet het niet.

Gebruik je javascript? Die staat bij mij aan:
image.png

Geplaatst

Ik heb ook nog even via telewerken een extern bureaublad opgestart op het werk, maar ook daar werkt het helaas nog niet. Raar hè?
Ik kijk morgen wel even weer.

Geplaatst

Yes, dank voor het testen. Gisteren nog even bezig geweest. Ik ben blij dat het opgelost is. 

Op naar de volgende tool.

• Leuk 1
Geplaatst (bewerkt)

Maar nu nog graag, een simpele app voor op m'n smartphone ( en dan zonder reclame ), zodat ik midden op de heide ( zonder internet verbinding ) de app kan gebruiken.

Er zijn genoeg websites die allerlei tools hebben, maar voor alle heb je een werkende internetverbinding nodig. Gelukkig worden mobiele-data bundels tegenwoordig steeds goedkoper en is het mobiele bereik in Nederland zo goed, dat men zelden geen internet verbinding heeft.

Nog een site ( met dezelfde tools ) heeft voor mij geen zin, vooral niet als er ook nog eens reclame op staat. Grote kans dat die reclame juist het data verbruik doet toenemen.

Misschien is het maken van die tools en website een leuke 'vingeroefening' ( en/of hobby ) én levert het u misschien wat reclame gelden op, maar het heeft voor mij ( nog ) geen toegevoegde waarde.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Het levert mij niets op, ik doe het graag voor mezelf en mede geocachers. Kun je aangeven wat je reclame op de site vind?
Ik ga kijken of er ook nog een simpele van gemaakt kan worden, maar dan moet het goed werken en geoeg draagvlak hebben. 

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...