Spring naar bijdragen

Oproep: Laat de TB's uit Heemskerk weer reizen!!


Peetee

Aanbevolen berichten

Afgelopen maandag werden wij door een attente bewoner uit Heemskerk op de hoogte gebracht van het feit dat zij een oude cache in hun tuin hebben aangetroffen met meer als 10 trackables (TB's e.d.) daar in. Aan het logboekje te oordelen is de cache geplaatst in 2014 door een geocacher met de naam NoName, en in 2019 voor het laatst bezocht.
image.png
Hoewel deze naam mij niet geheel onbekend voorkomt kon ik hem niet als NL-cacher op Geocaching.com terug vinden.

Zoals al eerder aangegeven bevindt zich dus een flink aantal trackables in de cache. Het zou mooi zijn als deze door geocachers uit de buurt (hoek Voorweg/Duindoornweg in Heemskerk) zouden kunnen worden opgepikt om die daarna opnieuw op pad te kunnen sturen.

Je kunt de cache nu vinden op de hoek Voorweg/Duindoornweg in Heemskerk. Let wel: de cache is als zodanig niet te loggen (en zal ook niet opnieuw worden geactiveerd), maar je kunt natuurlijk de door jou opgepikte TB's natuurlijk wel als gevonden registreren.

De eigenaar van het (inmiddels omheinde) terrein heeft bijgaande situatieschets en Google Maps link meegestuurd, zodat je precies kunt zien waar de cache zich bevindt.
Google Maps link: https://goo.gl/maps/sWQeaxzu5bh6nyZU7

Aanwijzing eigenaar: "Op het gele punt staat het doosje bij hoekpaaltje van ons erf, net naast de sloot."

image.jpeg

N.B. We zouden het erg aardig vinden als de geocachers die één of meer van de aanwezige TB's oppikken en weer op pad sturen dit hier in dit draadje zouden willen melden. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

10 minuten geleden zei Heracross:

Ik ga er wel langs

Top! :thumbsup:

Ik heb zojuist de bijbehorende (gearchiveerde) cache-beschrijving op .com gevonden: 
https://www.geocaching.com/geocache/GC52QVC_duindoorn?guid=3e489dd5-f3c6-4574-b5d1-2c25d1df52f6

Het heeft er alle schijn van dat de cache door het aanbrengen van de omheining rond het terrein onbereikbaar is geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...