Bandiet Geplaatst 13 juni 2022 Geplaatst 13 juni 2022 Ik ben alweer heel lang Premium-lid. De afgelopen jaren is dat Premium-abo steeds automatisch verlengd (via creditcard). Op de een of andere manier is dat onlangs niet gelukt ondanks dat mijn creditcard nog geldig was en de gegevens gewoon klopten. Ben ik de enige bij wie het is misgelopen?
Linkalovers Geplaatst 13 juni 2022 Geplaatst 13 juni 2022 Begin dit jaar, is mijne zonder problemen automatisch verlengd. 1
Peetee Geplaatst 13 juni 2022 Geplaatst 13 juni 2022 Ja, zo ook bij mij. Ik heb ook geen problemen gehad.
Bandiet Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Geplaatst 13 juni 2022 @Linkalovers en @Peetee Dank voor jullie berichten. Dan zal het wel een eenmalig probleem in mijn account zijn geweest. Ik heb vandaag gewoon opnieuw een premium-abo aangevraagd. Dat ging gelukkig zonder problemen. En gelukkig waren mijn lijsten die ik eerder had aangemaakt, ook onmiddellijk weer zichtbaar. 1
Aanbevolen berichten