Spring naar bijdragen

Geocaching Live synchroniseert niet meer


Keselken

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sedert een week slaag ik er niet meer in om de “Geocaching Live” op mijn GPSMap 66sr (software version 5.20) uit te voeren. Hiervoor gebruik ik steeds het wifi- netwerk en tot onlangs gebeurde dit steeds zonder enig probleem. Wat is er nu aan de hand?
Wanneer ik op het toestel de knop “Geocache Lists” indruk verschijnt de melding “Informatie bijwerken” wat heel wat langer duurt dan een week geleden maar uiteindelijk verschijnen de lijsten. 
Wanneer ik dan één willekeurige lijst neem, deze “synchroniseer”, dan verschijnt (zoals steeds) de melding “Lijst downloaden” met als resultaat de melding “geocache basisinfo gedownload. Hints, beschrijvingen worden op de achtergrond gedownload”. 
Wanneer ik dan op de knop “ Ga door” klik, komt de melding “Geocache List - informatie bijwerken”. 
En nu komt het: de lijst die ik wou synchroniseren is nadien NIET gesynchroniseerd en de geocaches verschijnen dus ook niet op de kaart. 
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Alvast dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1 uur geleden zei Keselken:

Probleem opgelost door alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Geen idee wat de issue was 😞

Dat is bij dit soort vage klachten inderdaad vaak de beste oplossing. In ieder geval mooi dat het daarmee opgelost is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...