MegaHeks Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Hij doet niets.Aleen bij mij? Je bedoelt de .com..?? Die ligt bij mij ook al de hele dag plat
sjors Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Daar ben ik dan mooi klaar mee Net als ik caches in Frankrijk wil gaan verzamelen voor mijn vakantie. Hoop dat het snel weer hersteld wordt. Maar misschien heeft iemand ook al een bestandje gemaakt van caches in Frankrijk.. Hou me aanbevolen.
Skries Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Sjors, Als je, je email adres even per PB naar mij stuurt zorg ik dat je een bestandje krijgt. Gisteren een nieuwe gpx-file met de caches van Frankrijk ontvangen.
Biertjuh Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Ook hier is de com-site plat, maar uhhhhh wat een klinkers kunnen al niet tussen een c en een m cim- com- cum- cam- cem-sites, allemaal plat Maakt niet uit hoor Koos, het zal de stress nog wel zijn geweest van het Voer voor Biologen Groetjes Ruud
kapper Geplaatst 1 juli 2004 Auteur Geplaatst 1 juli 2004 Maakt niet uit hoor Koos, het zal de stress nog wel zijn geweest van het Voer voor Biologen Groetjes Ruud Ja Ruud, dat was er inderdaad eentje van de allerzwaarste categorie. Op pure wilskracht bedwongen. Maar een .com-site die eruit ligt is ook niet bevorderlijk voor een gezonde bloeddruk. Ik lees gelukkig zojuist dat ie weer operationeel is.
sjors Geplaatst 1 juli 2004 Geplaatst 1 juli 2004 Sjors, Als je, je email adres even per PB naar mij stuurt zorg ik dat je een bestandje krijgt. Gisteren een nieuwe gpx-file met de caches van Frankrijk ontvangen. Skries en ook Cachemier bedankt voor jullie reacties en bestandjes
gimli Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 zal wel even stress geweest zijn daar denk ik zo. maar goed dat ze het weer doen ;-p groets, Gimli
Twinlife Geplaatst 4 juli 2004 Geplaatst 4 juli 2004 Ligt het aan mij of ligt .com er alweer uit? Gr Twinlife
Peetee Geplaatst 4 juli 2004 Geplaatst 4 juli 2004 Ligt het aan mij of ligt .com er alweer uit? Bij mij geen problemen. Ligt het dan aan jou??
Twinlife Geplaatst 4 juli 2004 Geplaatst 4 juli 2004 Ligt het dan aan jou?? Denk het dan kom er niet op. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten