Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik stop iets in de grond en daarmee uit.

Ik help je hopen dat deze juridische uiteenzetting standhoudt voor de rechter.

Geplaatst
...Dj bel gaat naar een advokaat om advies en betaalt de rekening?

Nou, dat heeft ie niet precies zo gezegd hoor.

Hij adviseert g.nl om het uit te laten zoeken, herstel, om te kijken of het uit kan om het uit te laten zoeken, herstel, hij adviseert om geen adviezen aan te nemen vanaf Internet.

Gr.M.

Geplaatst

Volgens mij is één van Rovel's drie gevaarlijke plannetjes enige tijd geleden reeds ten uitvoer gebracht.

Geplaatst
Volgens mij is één van Rovel's drie gevaarlijke plannetjes enige tijd geleden reeds ten uitvoer gebracht.

Onze 'Spelletjes-cache' ligt (virtueel) midden op knooppunt Deil (A2-A15-Betuwelijn). Maar Pyne was eerder. Zijn Ribbons schijnt te liggen op (inderdaad) het Vaanplein (A15-A29). ;)

tot cache,

team Wij Drie :o

Geplaatst

Ik heb de Zenz-disclaimer even in de week gezet, met toch enige verontrusting tot gevolg. Volgens mij geeft deze tekst cachers juist een handvat om bij onheil de plaatser aan te pakken, als de cache is geplaatst zonder toestemming en als er overtredingen moeten worden begaan om de box te bemachtigen, zoals lopen buiten de paden. Dergelijke omstandigheden doen zich voor bij sommige Cairnteam-caches.

We denken dan vooral aan onheil als bekeuringen. Al zal het niet gebeuren dat iemand een advocaat inschakelt om een bekeuring op het Cairnteam te verhalen, gezien de geringe hoogte van het bedrag.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...