Spring naar bijdragen

Simpele gps


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Onze kleinkinderen zijn nu op de leeftijd om mee te gaan geocachen. Maar ze maken (uiteraard) ruzie wie de gps mag vasthouden om de pijl te volgen. Daarom zoeken we een hele simpele gps voor de jongste. Hoeft niet perse met kaart. Het gaat vooral om pijl te volgen. Veel willen we er niet voor betalen, gebruikerssporen geen probleem. Wie heeft er nog eentje achterin de kast liggen? De gecko bijv,..... Mocht blijken dat ze het echt leuk blijven vinden (en hun ouders bereid zijn met ze mee te gaan) komt er wel een nieuwere.

Ben benieuwd wie wat aan te bieden heeft. Graag type en prijs. We hebben voorkeur voor Garmin omdat we die kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

16 uur geleden zei Linkalovers:

Hallo,

Hebt u misschien een oude smartphone? Dan zou u er b.v. C:Geo op kunnen zetten, daarin zit o.a. een '...pijl...'.

C:Geo is gratis en kan u o.a. ook gebruiken voor het lezen van cache logs enz.

Bedankt voor de tip maar die is juist uit roulatie genomen omdat batterij zo leeg is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Marktplaats zie ik een paar Garmin Dakota's voor resp 40, 50 en 60 euro beschikbaar.
Idem een GPSMap 60 voor 25 euro (: bieding al op 50 euro), een Etrex voor 40 euro.

Misschien dat je via een persoonlijk bericht met het goede doel voor ogen nog wat kunt afdingen ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Birdie.NL:

Op Marktplaats zie ik een paar Garmin Dakota's voor resp 40, 50 en 60 euro beschikbaar.
Idem een GPSMap 60 voor 25 euro (: bieding al op 50 euro), een Etrex voor 40 euro.

Misschien dat je via een persoonlijk bericht met het goede doel voor ogen nog wat kunt afdingen ;)

 

Had/heb deze ook in vizier maar max ligt rond de 25 euro. Dus ik neem de tijd. Waar zijn al die eenvoudige zoals de gecko gebleven..... Hou de Dakota en etrex alin de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Geko kende ik niet, maar in de gerelateerde advertenties zie ik bijvoorbeeld een paar Etrexen
zoals (nu 10 euro)  https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/bergsport-en-wandelen/m1630863086-garmin-etrex-vista-cx.html

en (25 euro gevraagd) https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/bergsport-en-wandelen/m1621035415-garmin-etrex-legend.html

Dus met het gegeven budget voor ogen moet het ook lukken ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...