Spring naar bijdragen

Tegelijk op één account zoeken


Skamda

Aanbevolen berichten

Volgende week ga ik een groep kinderen (6) kennis laten maken met geocachen. Omdat dit een eenmalige actie is, wil ik vragen of het mogelijk is om al deze kinderen de app te laten downloaden en dan op mijn (premium member-account) te laten zoeken. Ik gebruik dan even een tijdelijk wachtwoord, dat ik na die tijd weer verander. Als de kinderen het leuk vinden en zelf verder willen gaan met cachen, dan kunnen ze dan een eigen account maken. Is dit mogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

3 uur geleden zei Skamda:

Ik gebruik dan even een tijdelijk wachtwoord, dat ik na die tijd weer verander

Ik zou het voor de zekerheid toch even proberen, óf de kids even verplicht uit laten loggen aan het einde...

Verder staat bij ons de app bij mij en mijn vrouw met dezelfde account erop, dus technisch: Ja.

Denk er wel even om dat je ouder dan 16 moet zijn om de app te mogen installeren & gebruiken cq een account te mogen hebben, ik weet niet hoe oud ze zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt een groep kinderen kennis laten maken met geocachen?

In wat voor verband is dat? Klinkt een beetje of het in school- of verenigsverband is of een kinderfeestje. In dat geval, bedenk wel wat de impact kan zijn als je op zoek gaat naar een bestaande cache. Natuurlijk wil je niet op zoek naar de pleurkoker achter een boom, maar een echte schat.

Vervolgens hebben de kinderen een groot geheim, ze weten waar in hun omgeving een echte schat ligt, denk niet dat iedere CO daarop zit te wachten. In zo'n geval zou ik toch echt willen adviseren om zelf een cache te leggen, die je na afloop of weghaalt of zelf ter review aanbiedt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...