Dix81 Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 (bewerkt) Zojuist Voor Het Eerst Een Ronde Gelopen waarin we op 5 plekken een vraag moesten beantwoorden . Er wordt aangegeven: Vergeet niet om de bonuscodes voor de bonuscache te noteren die je krijgt na elk goed antwoord. Deze cache ligt op de route. Wat kan ik met deze antwoorden doen om de bonuscache te vinden?? A=? B=? C=? D=? E=? Alvast bedankt! 23 augustus 2020 bewerkt door Peetee Waardes van de oplossing verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 (bewerkt) In het begin van de Adventure Lab die je gedaan hebt, staat de code van de geocache vermeld die de bonus is van deze serie. Bij die cache staat de formule die je nodig hebt om de plek van de bonuscache te berekenen. 23 augustus 2020 bewerkt door kalkendotters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dix81 Geplaatst 23 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2020 Bedankt voor je reactie! Ik heb alleen een gc code. Kan nergens de formule vinden. Ik maakte gebruik van de aventure lab app. Enig idee waar ik nog kan kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Met behulp van de GCcode kun je de cache vinden. In deze cachebeschrijving staat de formule die je nodig hebt. (kun je even de codes uit je eerste bericht verwijderen ? Nu kan iedereen nml de bonus vinden met wat zoeken ...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 30 minuten geleden zei kalkendotters: (kun je even de codes uit je eerste bericht verwijderen ? Nu kan iedereen nml de bonus vinden met wat zoeken ...) Aangepast ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden