Spring naar bijdragen

database


rheikamp

Aanbevolen berichten

Goedendag, 

ik ben onlangs mijn gsak databases kwijt geraakt, nu ben ik bezig ze weer handmatig te vullen door middel van pocket queries.
echter gaat hier nog al veel tijd in zitten:( is er iemand met de volledige database van duitsland en nl die die zou willen exporteren?
ik zou er echt ontzettend blij mee zijn.

weet wel dat ik mijn backups voortaan op 2 plaatsen bewaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarom al die haast? Moet je alle caches in Nederland en Duitsland morgen al vinden en loggen?

Tegen de tijd dat je alle caches weer in je database hebt zijn er al weer vele in het archief verdwenen en weer nieuwe bijgekomen.

Het is goed dat je op verschillende plekken een backup bewaard :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal de typisch Nederlandse verzamel 'woede' wel zijn. Wij Nederlanders zijn de toppers in Europa qua verzamelen van zegeltjes, plakkers en andere zaken. En áls je iets verzamelt, dan gelijk ook alles.

Of men moet dagelijks kriskras door heel Nederland rijden en onderweg tijd genoeg hebben om een cache te doen, dan zou het misschien handig zijn. Maar dan nog, waarom dan niet gewoon live cachen?

Mijn GSAK database, is een cirkel van +/- 40 km om mijn woonplaats heen. Voor mij meer dan genoeg, voor u duidelijk te weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Linkalovers:

Het zal de typisch Nederlandse verzamel 'woede' wel zijn. Wij Nederlanders zijn de toppers in Europa qua verzamelen van zegeltjes, plakkers en andere zaken. En áls je iets verzamelt, dan gelijk ook alles.

Of men moet dagelijks kriskras door heel Nederland rijden en onderweg tijd genoeg hebben om een cache te doen, dan zou het misschien handig zijn. Maar dan nog, waarom dan niet gewoon live cachen?

Mijn GSAK database, is een cirkel van +/- 40 km om mijn woonplaats heen. Voor mij meer dan genoeg, voor u duidelijk te weinig.

ik kom indd kriskras door nederland en zelfs de benelux met een uitschieter naar duitsland.

maar heb nederland er al bijna volledig instaan ben geocaches ophalen eens gaan proberen in gsak zelf daar kan je een stuk meer ophalen per dag dan via pocket queries mogelijk is. 
kost wel je dagelijkse api toegang maar is het wel waard.

ik kom eigenlijk zelden op de geocaching website, via gsak werkt alles een stuk fijner vandaar dat ik alles er in wil hebben, en voor dat we gaan een selectie maken met de teken tool op de kaart van gsak bijv. en daarna even status controle en gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rheikamp:

...ben geocaches ophalen eens gaan proberen in gsak zelf daar kan je een stuk meer ophalen per dag dan via pocket queries mogelijk is. 
kost wel je dagelijkse api toegang maar is het wel waard...

 

Je kan 10 PQ actief hebben, á 1000 caches. Via GSAK kan je volgens mij ook 10000 caches ( full ) downloaden en in 'light' formaat nog meer. Echter, in GSAK kan dat met één opdracht, terwijl je die 10 PQ wel goed moet uitzoeken ( b.v op datum ) anders heb je altijd veel overlap.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...