Spring naar bijdragen

trail


Olifantje68

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo,


Nee, een trail is een serie losse caches, die ook geheel onafhankelijk van elkaar gevonden kunnen worden. Ze hebben allemaal een eigen een logboek/logrol. Vaak heeft een trail ook een bonus-cache, delen/hints van de eindcoördinaat voor die cache, kan je vaak vinden in de caches van die serie.

Een multi is een cache, waarbij je van wp naar wp loopt, om uiteindelijk bij de cache uit te komen. Alleen bij de eindcoördinaat ligt een logboek/logrol. Vaak zijn de coördinaten van de wp's niet bekend en moet je die zelf berekenen. En wp hoeft niet eens een fysiek ( een aan te raken ) ding te zijn.

Leest u dit ook eens.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik inderdaad al eens gelezen, maar zie niks van trail staan, of ik moet het over het hoofd zien, :mellow:. En hoe kan ik dan de hele serie zien, waar het om gaat? Zie er maar 1 , hoe vind ik de andere die erbij horen, of wijst zich dat vanzelf? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trails zijn in de regels door de zelfde geocacher neergelegd, en hebben vaak dezelfde naam met een volgnummer. Vaak staat ook in de beschrijvende tekst dat de cache deel uitmaakt van een trail.

Maar je hebt gelijk: een trail is niet een cache-soort, zoals de traditionele cache, de multi-cache of mystery cache. Om die reden zul je er daarom bij de verschillende cache-soorten ook geen informatie over vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Peetee:

...Maar je hebt gelijk: een trail is niet een cache-soort, zoals de traditionele cache, de multi-cache of mystery cache...

Andersom gezegd: een trail is een bij elkaar horende serie van enkele ( tot heel veel ) van de hier genoemde caches, in een willekeurige mix ( die de legger geheel naar eigen idee mag bedenken ).

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...