Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik in gsak labcaches toevoeg en vervolgens met de macro garminexport die caches wil overzetten op mijn oregon 700, zie ik ze wel staan als ik het betreffende gpx bestand open. Maar als ik geocaches of waypoints opvraag zie ik ze niet.

Heeft iemand een idee wat er mis gaat?

Geplaatst

Ik denk dat je deels gelijk hebt Peetee. Als ik bij de filters op de gps kijk, kan ik daar geen labcaches aanvinken.

Als ik in gsak de labcaches een ander type meegeef, kan ik ze op de gps wel zien.

Vraag die overblijft: waarom kan ik geen labcaches aanvinken op de gps --> omdat dat symbool er niet op staat. Maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat het er wel op komt te staan bij de filters?

Geplaatst

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een labcache heb gezocht, en ik zie nu dat ze als cachesoort sowieso niet op de reguliere geocache kaart staan.

image.png

Je hebt daarvoor de app nodig. Ik neem aan dat de caches daarom ook niet standaard op de Oregon 700 verschijnen.

Verder werk ik ook niet met GSAK. Dus wellicht heeft iemand anders nog tips?

Geplaatst (bewerkt)

Ik gebruik af en toe wel GSAK, maar doe ook geen labcaches. Tevens exporteer ik de caches naar een *.gpx file, die ik tijdelijk op m'n desktop opsla en vandaar handmatig kopieer naar mijn 64s en naar C:GEO.

Heeft GSAK m.b.v. de macro, de labcaches ooit wel goed verwerkt? Zo niet, dan misschien eens proberen om zonder de macro?

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Net even een experimentje gedaan door een paar labcaches naar mijn Monterra (ik heb geen O700) over te zetten m.b.v. de GarminExport-macro.
Ze zijn zichtbaar op de kaart als gesloten schatkistjes en als ik er een open wordt deze als traditional cache gezien.
Blijkbaar weet GSAK dat mijn gpsr geen labcaches herkent en converteert ze. Dit had ik wel verwacht, hetzelfde gebeurt namelijk ook bij waymarks.

Misschien gebeurt dat bij de O700 ook?

• Leuk 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...