Spring naar bijdragen

Gevonden!


EdoCorien

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn zoon (11jr) komt net thuis met een Cache, gevonden in het melanchton park in Rotterdam. Ik kende geocaching wel maar doe het niet. Ik zag in het logboek dat de laatste die hem gevonden heeft dat in 2015 deed. Dus ben ik gelijk op de app gaan kijken of er een chace in het melanchton park is zodat we hem weer op de juiste plaat terug konden brengen. In de app is er geen cache in het melanhtonpark te vinden. Daarna ben ik gaan kijken of er een naam of een code was zodat ik de plek kan lokaliseren waar hij hoort te liggen. Omdat ik niet ervaren ben weet ik niet precies waar ik naar moet kijken, ik denk een code als GC6NY4Z? Die staat er niet op. Misschien kan iemand hier helpen om deze puzzel op te lossen? 

Groet, Corien

bewerkt door EdoCorien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

Dit is de kaart voor Melanchton park. Daar liggen nu enkele tradi's. Maar ook de eindcaches van mysteries kunnen daar liggen, omdat die maximaal 3,2 Km vanaf het 'startpunt' kunnen liggen.

Als op het logrolletje staat, dat de cache in 2015 voor het laatst gevonden is, dan kan het ook nog een cache zijn die ondertussen al gearchiveerd is en daarom nu natuurlijk niet meer op de kaart staat.

Ik verwacht niet dat een logrolletje uit 2015 nog enige waarde heeft, omdat ik niet verwacht dat een CO ( = Cache Owner ) die logs nog gaat controleren ( als hij/zij dat al deed ).
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei EdoCorien:

GC6NY4Z

Dat is deze: HiS Rotterdam #14: Allen & Co fabriek een tradi aan de Bergweg in Rotterdam. Idd niet ver van het Melanchtonpark. Maar niet in het park. Naar mijn idee heeft een dreuzel in het verleden ooit deze cache meegenomen en hem daar in het park weggegooid. Misschien dat de CO https://www.geocaching.com/profile/?guid=3c61ae2c-9b40-495d-bd3f-fe9323f8430c&wid=889fa2e0-3f98-4282-b403-68c694063404&ds=2 het wel leuk vindt om te weten dat de cache daar gevonden is??
Stuur ze een berichtje, kost nix en misschien doe je ze er een plezier mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Berenboot:

Dat is deze: HiS Rotterdam #14: Allen & Co fabriek .....

 
:D Als GC6NY4Z de code is, dan is de cache natuurlijk makkelijk te vinden: vul deze hier in.

 

5 uur geleden zei EdoCorien:

...ik denk een code als GC6NY4Z? Die staat er niet op...

:o Maar ik heb het anders gelezen, zo van "...ik gok maar, maar de code staat er niet op de gevonden cache...".

Als dat de code wel is, dan zou je dat toch anders en/of duidelijker schrijven/melden. Zo van "..de code die erop staat is GCxxxxx...":huh:.


We zullen het wel lezen als ze reageert.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...