Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi, even een vraagje,

Ik ben van plan om een cache te plaatsen, als dat weer is toegestaan, maar heb een vraag daarover. Wanneer is een cache premium en wanneer 'gewoon', zodat ook basis-gebruikers de cache kunnen zien en loggen? Is de cache premium als de plaatser een premiumaccount heeft? En als dat zo is, wordt de cache dan weer 'gewoon' als de gebruiker zijn premiumaccount is verlopen? Want anders zou ik mijn eigen cache niet meer kunnnen zien zodra ik weer basislid ben.

Alvast bedankt!

Geplaatst

Premium of niet is een vrije keuze van de CO. Bij het aanmaken van een cachelisting kan je een hokje aanvinken om een cache premium te maken.

Een premium-cache houdt in dat alleen betalende (premium) leden de cache kunnen zien. Let wel dat niet-premium leden een cache altijd kunnen loggen!

Niet-premium caches kunnen door iedereen worden gezien. Een uitzondering is de officiële geocaching-app van Groundspeak. Hier worden caches met een moeilijkheids- en/of terreinwaarde boven een bepaalde waarde ook verborgen.

• Leuk 1
Geplaatst

Je kunt natuurlijk ook overwegen om een gratis cachingsite op te zoeken.

Op deze manier hoef je je niet druk te maken om zichtbaarheid van caches wanneer er wel of niet betaald moet worden om te cachen.

• 4 years later...
Geplaatst

Dag,

Hierop aansluitende ook een vraagje mijnerzijds, ook ik ben voornemens/bezig met een te plaatsen multi.

Is de keuze van "al dan niet toegankelijk voor Premium leden" bij het aanmaken/aanvragen van de cache definitief of kan ik dit later (als de cache actief is) eventueel alsnog switchen?

Bij voorbaat dank voor de reactie!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...