Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een vraag,over een te publiceren cache. Ik wil over 3 maanden, als mijn partner 50 word, een cache als cadeau plaatsen.

Nu kan dat op de gewenste datum van start gaan als ik dat aangeef bij de reviewer, tenminste dat heb ik zo begrepen uit andere discussies.

Mijn probleem is alleen dat mijn partner en ik samen een profiel hebben. Er komt dan boven aan mijn pagina ( Mijn ongepubliceerde caches ) te staan.

Is dit op te lossen ??    Anders denk ik dat het moeilijk is om het een verassing te laten blijven.

Alvast bedankt en Groeten vlindervrouwke.

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

U kan natuurlijk een extra/tijdelijk account bij GeoCaching.Com maken en daarmee de cache voorbereiden, maken en publiceren. Daarna kan u de cache overdoen van het tijdelijke account naar uw gezamenlijke account.

Misschien heeft iemand hier deze procedure als eens uitgevoerd en kan u exact de stappen vertellen. Of weet een andere oplossing.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

als ik het goed begrijp.

Ik kan dus het beste via vrienden een  cache aanvragen,en daarna zelf adopteren nog voor dat het gepubliceerd word.

ik kan dus adopteren nog voor het publiceren. ?

Geplaatst (bewerkt)
24 minuten geleden zei vlindervrouwke:

...ik kan dus adopteren nog voor het publiceren. ?

Dat weet in niet, maar na publicatie kan dat natuurlijk altijd. Misschien weet iemand anders dat ( dan maar even wachten totdat iemand anders ook reageert ).

Daarom ook mijn idee om daarvoor een tijdelijk GC.COm account te maken, waardoor u zelf 100% in beheer bent. Daarmee de cache maken en publiceren en deze dan t.z.t. ter adoptie aanbieden en over zetten naar uw gezamenlijk account.

U kan natuurlijk altijd die vraag stellen aan GC.Com, dat kan u o.a. via deze link en dan onderin bij "Can’t find what you need? Contact us." op het pijltje naar beneden drukken.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Ter informatie,

Officieel mag je geen "sokpop" account aanmaken. De ervaring is dat als je er geen misbruik van maakt dat gedoogd word.

Zo heb ik het "proficiat" accout, dat ik al een aantal malen gebruikt heb op cachers een cadeau aan te bieden. Eventueel wil ik dat ook beschikbaar stellen voor jou verrassing.

Een cache kun je zowel voor als na een publicatie adopteren, maar niet als een reviewer heb voor publicatie gelocked heeeft.

Tc

Geplaatst

Je  kunt en mag gewoon een eigen account, onder een andere naam, aanmaken voor deze cache en dat account ook houden (dit is niet het zelfde als een "sokpop" account, wat je eigenlijk gebruikt om je spelersidentiteit te verhullen)

Er zijn meer geocachers met dubbele accounts: Een account om te vinden en een tweede account om te plaatsen.

Voorwaarde is wel dat je bij het aanbieden van de cache voor review (op dit z.g. "plaatsers-account) in de begeleidende reviewersnote uitlegt waarom je dit tweede account hebt aangemaakt en vooral ook wat je spelersnaam is (dit laatste moet echt bij de reviewers bekend zijn).

Wat je daarna met het tweede account doet en of je de cache overhevelt via adoptie, dat kun je later samen beslissen.

• Leuk 1
Geplaatst
Op 1/31/2020 om 12:07 AM zei vlindervrouwke:

ik kan dus adopteren nog voor het publiceren. ?

Je moet er rekening mee houden dat een cache na een positieve review "op slot" wordt gezet tot het moment waarop hij gepubliceerd wordt ( de datum die je wilt gaan aanvragen).

In de tijd tussen review en publicatie kun je helemaal niets meer wijzigen aan de cache en dus ook de cache niet ter adoptie aanbieden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...