Dutchvader Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Hallo, even een vraag, kan ik een cache plaatsen en deze via de app doorgeven? Tot nu toe is het me niet gelukt om op de app coördinaten zichtbaar te krijgen. Dus kan ik volgens mij geen cache plaatsen, coördinaten noteren en dit via de website door te geven voor review. Wellicht kijk ik niet goed, of is het een premium functie in de app. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 (bewerkt) Hallo, Zelf gebruik ik geen app, maar volgens mij is het niet mogelijk om via de app. een cache te publiceren. Dit zal via de website van Geocaching.Com moeten. 22 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Maar waarom een cache aanmaken/publiceren met een app? Het is toch veel makkelijker om dit via een officiële website te doen? De caching websites hebben niet voor niets hele mooie pagina's in elkaar gezet om het de gebruiker zo makkelijk mogelijk te maken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchvader Geplaatst 22 december 2019 Auteur Share Geplaatst 22 december 2019 dat kan wel zijn dat het via de website kan, maar ik zal toch van de verstop plaats de coördinaten moeten kunnen noteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Staat in de Help Center: Citaat Geocaching® App Record coordinates Choose any cache on your app and start navigation From navigation screen, tap compass icon Wait until accuracy settles and record current coordinates Screenshots are from the Geocaching® mobile app on iPhone. It will look slightly different on Android devices. Record current coordinates by saving a new waypoint Choose any cache on your app and scroll down to Waypoints Tap the + icon to add new waypoint Choose current coordinates to save as a waypoint Screenshots are from the Geocaching® mobile app on iPhone. It will look slightly different on Android devices. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dutchvader Geplaatst 22 december 2019 Auteur Share Geplaatst 22 december 2019 2 uur geleden zei Dutchvader: Hallo, even een vraag, kan ik een cache plaatsen en deze via de app doorgeven? Tot nu toe is het me niet gelukt om op de app coördinaten zichtbaar te krijgen. Dus kan ik volgens mij geen cache plaatsen, coördinaten noteren en dit via de website door te geven voor review. Wellicht kijk ik niet goed, of is het een premium functie in de app. Ik heb het al gevonden bedankt voor de reacties 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden