Spring naar bijdragen

Kleine aanpassing forum


Peetee

Aanbevolen berichten

Zoals je ongetwijfeld is opgevallen bestaat/bestond dit forum uit een tweetal forum-types:

- Discussieforums
- Vragenforums

De laatste, de vragenforums, zijn vooral bedoeld om vragen te stellen. Zij bieden de mogelijkheid om gegeven antwoorden te waarderen d.m.v. een positieve of een negatieve beoordeling. De standaard sortering van de antwoorden in deze forums is dat de antwoorden met de meest positieve waardering bovenaan komen te staan. Er is wel de mogelijkheid om ze op datum/tijd te sorteren, maar dat is dus niet de standaard-instelling.

Omdat die functionaliteit van het waarderen van antwoorden nauwelijks werd gebruikt, en ik de standaard sortering op waardering eerder verwarrend dan functioneel vond, heb ik dat nu in de forums aangepast.

Het gaat hier dus uitdrukkelijk niet over de likes en up-votes (zie plaatje hieronder), die je rechtsonder in de berichten vindt, en die op de forum-leden betrekking hebben.

Ik hoop/verwacht dat jullie dit ook logischer/overzichtelijker vinden. Zo niet, dan hoor ik het graag.

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

53 minuten geleden zei Peetee:

...en ik de standaard sortering op waardering eerder verwarrend dan functioneel vond, heb ik dat nu in de forums aangepast...

Gelukkig, de standaard sortering staat nu dus op datum.

Ik vond de sortering 'het beste antwoord' soms behoorlijk verwarrend, omdat op deze wijze de logjes qua datum door elkaar heen kunnen staan en je zo soms ( bijna ) antwoord gaf op een ( qua tijdslijn/datum ) oud antwoord.

Prima werk PeeTee :Just_Cuz_13::thumbsup:

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Linkalovers:

omdat op deze wijze de logjes qua datum door elkaar heen kunnen staan en je zo soms ( bijna ) antwoord gaf op een ( qua tijdslijn/datum ) oud antwoord

Precies. Dat vond ik er dus ook verwarrend aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...